חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, החלה בשיווק שקט של קורולה ספייס – גרסת הסטיישן של המשפחתית הפופולארית. נזכיר כי הדגם שווק בעבר בארץ, וזכה לביקושים בעיקר בציי הרכב. אך מאז שהוצגה מתיחת הפנים לפני יותר משנתיים, רק גרסת הסדאן המשיכה להימכר אצלנו.
אך שיווק הקורולה סדאן פסק, מכיוון שהיא מיוצרת בטורקיה – ובעקבות החרם הכלכלי שהטיל עלינו ארדואן. לעומתה, גרסת הסטיישן (וההאצ'בק) מיוצרת בבריטניה, ולכן יכולה להגיע כעת ולמלא את החלל. המתחרות הישירות הן קיה סיד סטיישן ופורד פוקוס שמגיעה לארץ רק עם מרכב סטיישן, אך במובן מסויים גם המשפחתיות הקלאסיות כמו יונדאי אלנטרה וסקודה אוקטביה.
יחידת ההנעה זהה לסדאן שנמכרה פה עד לאחרונה, ומדובר בדור החמישי של המערך ההיברידי של טויוטה. למנוע הבנזין האטמוספרי נפח של 1.8 ליטר, ויחד עם מנוע חשמלי הוא מפיק 140 כ"ס. תיבת ההילוכים רציפה, ההנעה קדמית, וכל אלו מסדרים ביצועים של 9.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק שעומדת על 21.7 ק"מ לליטר.
הקורולה סטיישן נמכרת ברמת גימור אחת, שעולה 179,990 שקלים. היא כוללת חישוקי פלדה 16", תאורת לד מלפנים ומאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך 8" וחיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7", מצלמת רוורס, מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם אוטו-הולד, בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד בד ובורר מצבי נהיגה. בתחום הבטיחות: 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי ותמיכה בחציית צומת, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים, התרעה על עייפות הנהג ועצירה אוטונומית בצד הדרך במקרה שהנהג אינו מגיב.