כארבעה חודשים לאחר השקת הדור החדש, מותג היוקרה ב.מ.וו מציג גרסאות הנעה נוספות לסדרה 1 – משפחתית ההאצ'בק שמתחרה במרצדס A קלאס ואאודי A3.
אל שני מנועי הבנזין הקיימים מצטרפים כעת שניים נוספים – אחד מהם יהיה הבסיסי ביותר בהיצע, בעוד השני יתייצב בין הגרסאות הקיימות. נזכיר כי יש גם מנוע דיזל אחד עם שתי רמות הספק, אך הוא לא רלוונטי לישראל.
לגרסת הבסיס "116" מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, שזהה לגרסת 120 שהיתה עד כה הבסיסית. ביחס אליה היא מסירה את המערך המיקרו היברידי, וההספק עומד על 122 כ"ס ו-23.4 קג"מ, לעומת 156 כ"ס ו-24 קג"מ. לגרסה זו תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים והנעה כפולה, ונתוני הביצועים עומדים על תאוצה של 9.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש וצריכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר.
גרסת 123 xDrive כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטר, הנעזר במערך מיקרו היברידי 48V ומפיק 218 כ"ס ו-36 קג"מ. תיבת ההילוכים זהה, אך ההנעה כפולה – כפי שניתן להבין משם הגרסה. הזינוק למאה קמ"ש אורך בגרסה זו 6.3 שניות, צריכת הדלק זהה לבסיסית עם 16.9 ק"מ לליטר ונתון המהירות המרבית לא פורסם באף אחת מהן.
מעבר לכך הדגמים זהים לחלוטין לשאר גרסאות הסדרה 1, ואת על הפרטים על הרכב תוכלו לקרוא בקישור כאן. מיבואנית ב.מ.וו נמסר כי סדרה 1 תגיע אלינו במהלך השנה הבאה, אך בשלב זה מוקדם לדעת עם אילו גרסאות הנעה.