בצעד שהפך למקובל בתחום הרכבים החשמליים, בפולקסווגן לא ממתינים למתיחת הפנים המלאה שצפויה רק בעוד כשנה, ומשדרגים כבר עתה את דגם הפנאי החשמלי ID.4.
בהודעה שפרסמה החברה, נאמר כי בתחילת השנה הבאה יקבל רכב הפנאי את יחידת ההנעה החדשה של הקונצרן. מדובר במנוע אחורי חזק וחסכוני יותר, שנחשף לראשונה יחד עם הסדאן ID.7 ומאז הספיק להגיע גם לקופרה טווסקאן ודגמים נוספים. הוא מפיק 286 כ"ס ו-56 קג"מ, ויחליף את המנוע שמפיק 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ.
בגרסאות ההנעה הכפולה המנוע הקדמי צפוי להישאר ללא שינוי, וההספק המשולב יעמוד על כ-300 כ"ס במקום 265 כיום, ובגרסת GTX שמציעה כיום 300 כ"ס יהיו כ-340 כ"ס. הסוללה נותרה ללא שינוי, עם קיבולת של 77 קוט"ש (נטו, 82 ברוטו), וטווח הנסיעה טרם פורסם. עם זאת, בפולקסווגן מעריכים כי הוא יהיה ארוך יותר מהדגם הנוכחי למרות תוספת ההספק והודות ליעילות הגבוהה יותר של המנוע החדש. בנוסף, בגרסאות ההנעה הכפולה הטעינה המהירה תתאפשר בקצב של 175 קו"ט, במקום 135 האפשריים כיום.
לצד המנוע החדש, דגמי 2024 של ID.4 כוללים שורת שיפורים מינוריים בתא הנוסעים, כגון מסך מולטימדיה חדש בגודל 12.9" (12" עד כה) עם מעבד מהיר יותר וממשק גרפי חדש, תוספות אבזור ברמות הגימור השונות כמו אוורור למושבים הקדמיים, מערכת שמע של "הרמן קרדון" ועוד. כאן המקום לציין כי השינויים מתייחסים לגרסאות בעלות הסוללה הגדולה, אך גרסת הבסיס עם סוללת ה-62 קוט"ש תישאר ללא שינויים – עם המנוע החלש והמסך הקטן.