חברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג, מודיעה על השקת הטנדר מוסו, וזה יצטרף לקטגוריה שאותה מובילים טויוטה היילקס ומיצובישי טריטון, אך בשנים האחרונות מתחרים אחרים כגון ניסאן נבארה נעלמו. המוסו מבוסס על שלדת הסולם ומערכת ההנעה של רקסטון המוכר, ומחירו יתחיל ב-260 אלף ש"ח.
למוסו מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר שמפיק 202 כ"ס ו-45 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית מתוצרת אייסין היפנית בעלת 6 מהירויות. ההנעה אחורית עם שילוב לכפולה, וישנו הילוך כוח וגם דיפרנציאל אחורי ננעל. צריכת הדלק עומדת על 10.9 ק"מ לליטר, משקל ההעמסה המותר הוא 1.1 טון, וכושר הגרירה עומד על 3 טון עם בלמים.
המוסו ישווק בשתי רמות גימור, ו"EX" שעולה 259,990 שקלים כוללת חישוקי 17", לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", מערכת מולטימדיה עם מסך 8" וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט רגילה, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מפתח חכם והגה מחומם. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור, התרעה על עייפות הנהג ואורות גבוהים אוטומטיים.
רמת הגימור "פרימיום" עולה 279,900 ש"ח וכוללת בנוסף חלון גג, ריפוד עור, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור, וחימום גם למושבים האחוריים.