שברולט מציגה גרסת שטח קיצונית לטנדר הגדול והחשמלי סילברדו EV – המקביל כמובן לסילברדו המזהם ומשווק גם בארץ. בשלב זה אמנם מדובר בדגם אב טיפוס, אך בחברה רומזים כי הוא יגיע לייצור סדרתי בעתיד הלא רחוק.
כמו בשאר דגמי שברולט, גרסת השטח נקראת ZR2, ומצוידת במערכת הנעה שנלקחה ישירות מהאמר EV המתבסס על אותה פלטפורמת "אולטיום". בסך הכל יש שלושה מנועים חשמליים, כאשר שניים נמצאים על הציר האחורי על מנת לשלוט בדיוק בכוח המועבר לכל גלגל, עוד אחד על הציר הקדמי עם נעילת דיפרנציאל, ובסך הכל מתקבלים 1,100 כ"ס וזינוק של 3 שניות למאה קמ"ש.

הכוח והמהירות הם לא חזות הכל, ולסילברדו EV ZR2 יש גם שורת שיפורים על מנת שיוכל לצלוח אתגרי שטח קשוחים. מערכת מתלי אוויר חדשה מספקת מרווח גחון מוגדל בנסיעת שטח ואפשרות לשינוי גובה המרכב על מנת להקל על הכניסה לרכב, לצד קשיחות משתנה בהתאם לתוואי הדרך.
בנוסף, לפגושים יש מבנה שונה המשפר את זוויות הגישה והנטישה, מיגון גחון משופר מוצע מקורי מהיצרן, ובתי גלגלים מורחבים שמאכלסים צמיגי שטח בקוטר 37". לסיום, בתור דגם קונספט כמובן שיש פריטי עיצוב מוגזמים, כמו פסי התאורה על הגג, וצביעה חיצונית עמוסה במדבקות כאילו ומדובר ברכב מירוץ שיצא כרגע מראלי דקאר.