קופרה מציגה גרסאות מחודשות לשני דגמים – המשפחתית לאון ודגם הפנאי הקומפקטי פורמנטור. הרענון כולל עיצוב חיצוני מעודכן, שיפורים טכנולוגיים בתא הנוסעים וגם מנועים מעודכנים בגרסאות VZ הבכירות ובגרסת הפלאג-אין. מיבואנית קופרה נמסר כי עדיין לא ידוע מתי יגיעו הדגמים המחודשים לארץ.
השינוי לעיצוב החיצוני נועד ליישר קו עם שפת העיצוב של קופרה שהוצגה לראשונה בדגם החשמלי טווסקאן, ויחד עם זאת ליצור בידול מחברת האם סיאט. לשם כך שני הדגמים קיבלו פנסי חזית חדשים לחלוטין עם חתימת תאורה חדשה וטכנולוגיית מטריקס-לד כסטנדרט, יחידות תאורה אחוריות עם חתימת תאורה חדשה תלת מימדית, וביניהן פס מואר לרוחב דלת תא המטען עם תאורה לסמל המותג. את העדכון משלימים פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר מלפנים ומאחור, שבכה קדמית אגרסיבית מבעבר, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וצבעי מרכב נוספים.

סביבת הנהג שומרת על עיצובה ללא שינוי, אך היא זוכה לשורת שיפורים טכנולוגיים. בראשם, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר (12.9 אינץ' במקום 12 בדגמים היוצאים), ממשק גרפי מעודכן וקישוריות מלאה עם עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק וחיבור אלחוטי לממשקי השיקוף. לצידה יש מערכת שמע עם 12 רמקולים שפותחה יחד עם חברת סנהייזר, משטח טעינה אלחוטית בהספק גבוה מבעבר ומושבים קדמיים בעיצוב חדש ותומך יותר.
מתחת מכסה המנוע גרסאות הבסיס נותרו ללא שינוי – עם מנועי טורבו בנזין 1.5 ליטר 150 כ"ס (שנוספה לו מערכת מיקרו היברידית) או 2 ליטר עם 190 כ"ס. גם גרסת VZ של לאון האצ'בק נותרה ללא שינוי עם מנוע 2 ליטר המפיק 300 כ"ס, אך בגרסת הסטיישן ("ספורט-טורר") של הלאון ובפורמנטור מנוע ה-2 ליטר זכה לשורת שיפורים ובמקום 310 כ"ס בדגם לפני החידוש הוא מפיק כעת 333 כ"ס – בדומה לאאודי S3. גרסאות אלו מקבלות גם מערכת בלימה משופרת, מתוצרת Akebono היפנית.

את השיפור המשמעותי ביותר קיבלו גרסאות הפלאג-אין, המבוססות כעת על מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר במקום מנוע ה-1.4 ליטר בדגם היוצא. בגרסאות הרגילות e-Hybrid ההספק המשולב נותר על 204 כ"ס, אך בגרסאות החזקות e-Hybrid VZ הוא עלה מ-245 ל-272 כ"ס. בנוסף, את סוללת ה-12.8 קוט"ש מחליפה סוללה בקיבולת של 19.7 קוט"ש, המספקת בהתאמה טווח של יותר מ-100 ק"מ לעומת כ-60 ק"מ בדגמים היוצאים. סוללה זו תומכת גם בטעינה מהירה בקצב של 50 קו"ט, שלא היתה זמינה בדגמים לפני החידוש.
