רנו מציגה את סמביוז (Symbioz), דגם פנאי קומפקטי חדש שיתחרה ביונדאי קונה, קיה סלטוס, פולקסווגן טי-רוק ודומיהם. בתוך ההיצע של רנו, סמביוז גדול יותר מדגם הפנאי הקטן קפצ'ור שהתרענן לאחרונה וקטן יותר מאוסטרל המתחרה בקיה ספורטאז' ומאזדה CX5. בשלב זה לא ידוע האם או מתי סמביוז ישווק בישראל.
עם אורך של 441 ס"מ הסמביוז ארוך מקפצ'ור ב-19 ס"מ, אך שאר נתוני המידות כמעט זהים: רוחבו 180 ס"מ (+1), גובהו ללא שינוי – 157 ס"מ וכך גם בסיס הגלגלים שמשתרע על 263 ס"מ. לדברי רנו תוספת האורך נועדה בעיקר לשפר את המרווח בשורה השניה, אך גם תא המטען נשכר מכך ונפחו עומד על 492-624 ליטרים בהתאם למיקום השורה האחורית הנעה על מסילה.
בשלב זה רנו מציגה את סמביוז עם יחידת הנעה היברידית אחת, המצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר ובתיבה אוטומטית ייחודית עם 4 הילוכים למנוע הבנזין ושניים נוספים למנוע החשמלי. נתוני הביצועים לא פורסמו, למעט ההספק המשולב שעומד על 145 כ"ס וצריכת הדלק בתנאי מעבדה: 21.7 ק"מ לליטר.
עיצוב החזית מוכר מדגמים עדכניים אחרים של רנו, אך בפרופיל ומאחור זכה הסמביוז לעיצוב ייחודי. תא הנוסעים זהה בעיצובו לקפצ'ור, וגם רשימת האבזור דומה: לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", מערכת מולטימדיה עם מסך 10.4" המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד אוטומוטיב ומצוידת בקישוריות מלאה, חנות אפליקציות ייעודית ועוד, לצד כל מערכות הבטיחות המקובלות. לסיום, ברנו מציינים כי ישנה מערכת ניווט מקורית, וזו מסונכרנת עם יחידת ההנעה על מנת לנצל את החשמל והדלק באופן האופטימלי ביותר.