במשך שנים דאצ'יה, יצרנית הלואו-קוסט שבבעלות רנו, נמנעה מהתקנת מערכות בטיחות מתקדמות בדגמיה. מהלך זה נעשה מתוך רצון לשמור על תג מחיר נמוך, ובתירוץ שהמותג מתחרה ברכבים משומשים של יצרניות אחרות – וגם שם עדיין אין מערכות כאלו. אלא שאמירה זו היתה נכונה עד לסוף העשור הקודם, אך כיום רוב הרכבים המשומשים מצויידים גם הם במערכות סיוע לנהיגה ולמניעת תאונות ואילו דאצ'יה מסתפקת ברשימה קצרה של בלימה אוטונומית וזיהוי שטחים מתים בלבד.
כעת מודיעים הרומנים כי העניין הבעייתי הולך להשתנות, בעקבות כניסתן לתוקף של תקנות חדשות באיחוד האירופי ביולי הקרוב. על פי התקנות, כל רכב חדש שנמכר במדינות האיחוד יהיה חייב לכלול בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, התרעה על סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התרעה על עייפות הנהג מבוססת מצלמה, זיהוי תמרורים עם הגבלת מהירות חכמה, הכנה למנעול אלכוהול, חיישני חניה אחוריים ולסיום גם "קופסה שחורה" המתעדת את נתוני הרכב והנסיעה על מנת לסייע במקרים של תאונות חלילה.

לדברי דאצ'יה, מערכות אלו יתווספו לכל הדגמים המשווקים באירופה: מכונית הסופר-מיני סנדרו, דגם הפנאי הקטן המבוסס עליה סנדרו סטפווי, המשפחתית הקטנה לוגאן והמיניוואן ג'וגר. הודעת החברה לא מתייחסת לדאסטר שהוצג לאחרונה בדור חדש וספרינג החשמלי – שכבר מצויידים במערכות המתבקשות.
במקביל לתוספת מערכות הבטיחות, דאצ'יה "מנצלת" את רענון הדגמים, ומוסיפה לכולם חישוקי גלגלים בעיצוב שונה, צבעי מרכב חדשים, שקע ה-USB מלפנים הוחלף ל-Type-C, ובחלק מהדגמים ורמות הגימור נוסף שקע טעינה ליושבים מאחור. בנוסף, לגרסה ההיברידית של ג'וגר נוסף לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7" (שהוצג לראשונה בדאסטר החדש), ולחצן E-SAVE השומר על הסוללה מלאה לטובת שימוש יעיל יותר בהמשך הדרך.
