קרוב לשנה לאחר שנחשפה במרכב ליפטבק (סדאן עם דלת חמישית), פולקסווגן מוסיפה גרסת סטיישן בשם "טורר" למכונית הסלון החשמלית ID.7. כזכור, הדגם מתחרה בטסלה מודל 3 ויונדאי איוניק 6, אך מידותיו גדולות יותר ודומות לאקספנג P7. בהתאם לכך, גרסת הסטיישן תתחרה בניאו ET5 טורינג, ובמובן מסויים גם ב-ב.מ.וו i5 טורינג היוקרתית יותר שהוצגה לאחרונה.
מידות ה-ID.7 טורר זהות לגרסת הסדאן, אך מבנה הגג יוצר תא מטען גדול יותר – 605 ליטרים במקום 535, או 1,714 במקום 1,585 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים. גם המפרט הטכני נותר זהה, עם מנוע חשמלי-אחורי שמפיק 286 כ"ס ו-56 קג"מ, זינוק של 6.5 או 7 שניות מעמידה למאה קמ"ש (בהתאם לגודל ובעיקר משקל הסוללה), ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.
באופן לא מפתיע, גם הסוללות זהות לגרסת הסדאן, ומציעות קיבולת של 77 או 86 קוט"ש (נטו, 82 ו-91 ברוטו בהתאמה) וטווח של 600 ק"מ בגרסת הסוללה הקטנה ועד 685 ק"מ בגרסה עם הסוללה המוגדלת; נזכיר כי לגרסת הסדאן טווח ארוך יותר של 621-700 ק"מ. קצב הטעינה המהירה עומד על 170 קו"ט עם הסוללה הקטנה, ועד 200 קו"ט לסוללה הגדולה יותר. הבדל יחיד ביחס לגרסת הסדאן הוא היכולת לשדרג בתוספת תשלום את טעינת ה-AC ל-22 קו"ט, שמגיעה כסטנדרט עם 11 קו"ט.
תא הנוסעים זהה לחלוטין לגרסת הסדאן, ומציע שימוש בחומרים ממוחזרים, מערכת מולטימדיה עם מסך 15" וקישוריות מלאה כולל תמיכה ב-ChatGPT, בקרת אקלים מפוצלת ל-3, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, זכרונות, חימום, אוורור ועיסוי, גג פנורמי עם שקיפות משתנה אלקטרונית, בולמים אדפטיביים, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 14 רמקולים ועוד ועוד. באופן די צפוי, גרסה זו לא תגיע לארץ – בניגוד ל-ID.7 סדאן שתנחת אצלנו בחצי השני של השנה.