פורד מציגה את מתיחת הפנים לטנדר הקטן מאבריק (Maverick), שהוצג לראשונה לפני כשלוש שנים ומאז מכר קרוב ל-300 אלף יחידות. המאבריק נמכר בעיקר בצפון אמריקה, ושם הוא מוביל את הקטגוריה החדשה-אך-מבוקשת של טנדרים קלים המבוססים על מכוניות נוסעים. הם קטנים יותר מדגמי "1 טון" כדוגמת פורד ריינג'ר וטויוטה היילקס, ומספקים איכות נסיעה של מכונית פרטית על חשבון יכולת ההעמסה והגרירה. בין המתחרים של המאבריק נמצא את יונדאי סנטה קרוז המתבסס על שלדת הטוסון, הונדה רידג'ליין ועוד.
עדכוני העיצוב של המאבריק מתרכזים בחזית עם שבכה מעודכנת ויחידות תאורה חדשות, אך יש גם צבעי מרכב נוספים, חישוקי גלגלים שונים ועדכונים קלים לפגושים. בתוך תא הנוסעים חלקו העליון של הדשבורד קיבל עיצוב חדש על מנת לאכלס את המסך המוגדל, נוספו גוונים חדשים לריפודי המושבים, ובפורד אומרים גם כי שיפרו את איכות החומרים וההרכבה.
רשימת האבזור תהיה עשירה מבעבר, וכוללת מולטימדיה עם מסך 12.3" (במקום 8"), ממשק גרפי מעודכן וקישוריות מלאה, לוח המחוונים הדיגיטלי שהיה זמין ברמות הגימור הגבוהות הפך כעת לסטנדרט, ופריטים כמו מצלמות 360 מעלות ושקע חשמל בארגז המטען זמינים ברמות גימור נרחבות יותר. מערכות הבטיחות נותרו ללא שינוי, אך נוספה להם תמיכה בנסיעה עם נגרר.
כבעבר המאבריק יוצע בשתי גרסאות הנעה, בנזין רגילה והיברידית. הראשונה נותרה ללא שינוי עם מנוע טורבו בנפח 2 ליטר המפיק 238 כ"ס, והוא משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ולהנעה קדמית או כפולה. הגרסה ההיברידית משלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי 2.5 ליטר למנוע חשמלי, הם מפיקים יחד 191 כ"ס ומשודכים לתיבה רציפה. בעוד בדגם הקודם גרסה זו היתה זמינה עם הנעה קדמית בלבד כעת נוספה לה אפשרות להנעה כפולה, ובגרסה זו ניתן להוסיף "חבילת גרירה" עם מערכת קירור משופרת וכושר גרירה של 1.8 טון – זהה לגרסת הבנזין.
לסיום, גרסת טרמור המיועדת לשטח זמינה כבעבר עם מנוע הבנזין בלבד, וכוללת מתלים בכיול ייחודי עם הגבהת מרכב של 2 ס"מ, פגוש קדמי בעיצוב שונה המשפר את זווית הגישה, צמיגי 50:50 ונעילת דיפרנציאל אחורי.