יונדאי חושפת בשוק הבית הקוריאני את מתיחת הפנים לאיוניק 5, הקרוסאובר החשמלי שהוצג בסוף 2020 והיה הראשון של תאגיד יונדאי-קיה (וג'נסיס) שהתבסס על פלטפורמת E-GMP המתקדמת. העדכון כולל שינויים עדינים לעיצוב החיצוני והפנימי ורשימת אבזור משופרת, אך בעיקר – מנועים מעט יותר חזקים וסוללה מוגדלת המספקת טווח ארוך יותר.
כאמור, השינויים בעיצוב מינוריים, וכוללים עיצוב שונה במעט לפגוש הקדמי והאחורי, חישוקי גלגלים חדשים ועיצוב חדש למצלמות המחליפות את מראות הצד – בגרסאות בהן הן קיימות. כמו כן, נוסף מגב לחלון האחורי.
בתא הנוסעים הותקן גלגל הגה חדש עם שלושה חישורים (במקום שניים), ועליו תאורת פיקסלים המשמשת בנסיעה את מערכות הבטיחות ובחניה את מצב הטעינה. שני מסכי ה-12.3" ללוח המחוונים ומערכת המולטימדיה מציעים גרפיקה חדשה, והמסגרת שלהם מגיעה כעת בצבע שחור במקום לבן. מערכת המולטימדיה מציעה גם חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף של אנדרואיד ואפל, מערכת ניווט מקורית עם תצוגת מציאות רבודה ועוד.
גם הקונסולה בין המושבים זכתה לעיצוב חדש ויש בה לחצנים חדשים לשליטה על חימום ואוורור המושבים וההגה, פאנל השליטה על בקרת האקלים מתחת למסך המולטימדיה קיבל עיצוב שונה, שקעי ה-USB הוחלפו ל-Type-C ולרשימת האבזור נוספה אפשרות למראה מרכזית מבוססת מצלמה. בנוסף, יונדאי מוסיפה רמת גימור חדשה בשם N-ליין עם עיצוב בהשראת גרסת הספורט איוניק 5N הכוללת פגושים שונים, חישוקי 20", מושבים והגה בעיצוב ספורטיבי, ריפוד משולב עור ואלקנטרה שחורים עם תפרים אדומים ודוושות אלומיניום. בשלב זה יונדאי לא מפרסמת האם גרסה זו כוללת שינויים מעבר לעיצוב.
בתחום ההנעה, יונדאי תחליף בגרסת הטווח הארוך את סוללת ה-77 קוט"ש (74 נטו) בסוללה חדשה עם 84 קוט"ש (80 נטו) שהוצגה לראשונה באיוניק 5N. לפי התקן הקוריאני הנחשב למחמיר במיוחד, טווח הנסיעה עלה מ-458 ל-485 ק"מ. לדברי יונדאי למרות שהספקי הטעינה נותרו ללא שינוי (11 קו"ט בעמדה רגילה ו-350 במהירה) הטעינה תהיה מהירה יותר – בזכות ניהול טמפרטורה משופר המאפשר לרכב לשמור על הקצב המרבי לאורך זמן. נציין כי בדגם הנוכחי מוצעת גם גרסת טווח קצר עם סוללת 58 קוט"ש, ולא ברור מה יעלה בגורלה.
לסיום, גם המנועים חדשים וחזקים יותר, עם 228 כ"ס בגרסאות ההנעה האחורית ו-325 כ"ס בהנעה כפולה, לעומת 218 או 305 כ"ס כיום. נתוני הביצועים טרם פורסמו, אך למרות תוספת הכוח הם לא צפויים להשתנות – בשל תוספת המשקל של הסוללה המוגדלת.