כמעט שלוש שנים חלפו מאז שנחשפה לראשונה, וכעת יונדאי מבצעת מתיחת פנים למכונית הסדאן החשמלית איוניק 6 – זו שמתחרה בטסלה מודל 3, BYD סיל, פולקסווגן ID.7 ועוד. במסגרת העדכון קיבלה המכונית שינויים לעיצוב החיצוני, לצד שיפורים בהנדסת האנוש ורשימת האבזור בתוך הרכב. בשלב זה עדיין לא ידוע מתי איוניק 6 המחודשת תגיע לארץ.
חזית הרכב חדשה לחלוטין, עם מכסה מנוע היורד נמוך יותר, יחידות תאורה חדשות וצרות מבעבר ועיצוב חדש וחלק יותר לפגוש. בחלק האחורי, שעיצובו היה שנוי במחלוקת, יונדאי הסירה את הספוילר העליון, הגדילה את זה התחתון, והתוצאה חלקה יותר ומדגישה את קווי המרכב המעוגלים. יש כאן גם חתימת תאורה שונה ופגוש חדש, ואת העדכון משלימים בפרופיל חישוקי גלגלים חדשים וצבעי מרכב נוספים.
בתוך הרכב העיצוב כמעט ולא השתנה, למעט גלגל ההגה והמסגרת המאכלסת את שני המסכים של לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה. יחד עם זאת, הרכב זכה לשורת שיפורים. בין היתר, למסך המולטימדיה יש גרפיקה מעודכנת, פאנל השליטה על בקרת האקלים זכה לסידור שונה ונוח יותר לשימוש – וכך גם כל הלחצנים הנמצאים בקונסולה המרכזית. כמו כן נוספו שקעי טעינה USB-C חדשים, ועל משטח הטעינה האלחוטית נוסף גם חיישן NFC.
בשלב זה יונדאי לא מפרסמת מידע על יחידות ההנעה, אך ככל הנראה השינויים יהיו דומים לאלו שבאיוניק 5. כלומר, גרסאות ההנעה האחורית יתחזקו ל-228 כ"ס, ובגרסת ההנעה הכפולה תהנו מ-325 כ"ס. בנוסף, הסוללות יהיו גדולות יותר, עם קיבולת של 63 קוט"ש לגרסת הבסיס ו-84 לבכירות יותר – לעומת 58 או 74 קוט"ש כיום. יחד עם העיצוב החדש המשפר את זרימת האוויר, טווח הנסיעה שכבר היום הוא מנקודות החוזק של הדגם – צפוי להיות ארוך יותר.
לסיום, ובדומה לדגמים אחרים, יונדאי תציע את האיוניק 6 ברמת גימור חדשה N-ליין עם עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים ובתוך הרכב. מדובר בצעד ראשון לקראת גרסת N מלאה, שנרמזה באחת התמונות ועל פי דיווחים תיחשף בקיץ הקרוב.