יונדאי הקוריאנית מכריזה על חגיגות ייצור המכונית ה-100 מיליון מאז שנוסדה. גם בארץ זכתה החברה לאהדה, ובמשך שנים רבות ועד לאחרונה החזיקה במקום הראשון בטבלת המסירות.
את דרכה החלה יונדאי ב-1968, אז ייצרה ברשיון את פורד קורטינה עבור השוק המקומי שהתאושש ממלחמת קוריאה. ב-1974 הציגה את פוני, הדגם הראשון בפיתוח עצמי שלה – למעט מערכות ההנעה שנרכשו ממיצובישי היפנית. ביונדאי מציגים בגאווה את הצמיחה בשנים האחרונות: המכונית ה-5 מיליון ירדה מפס הייצור ב-1992, וה-50 מיליון ב-2013 – לפני 11 שנים בלבד.
לרגל האירוע ערכה יונדאי טקס מיוחד במפעל אולסן בקוריאה הדרומית, שהיה המפעל הראשון של החברה וכיום יש לצידו מפעלים נוספים בקוריאה, הודו, ארה"ב, טורקיה וצ'כיה. במסגרת הטקס נמסרה המכונית ה-100,000,001 ללקוח, ומדובר באיוניק 5 חשמלי ברמת הגימור N-ליין. דונג סוק לי, נשיא וראש ייצור מקומי וקצין בטיחות ראשי ביונדאי, מסר את הרכב המיוחד ללקוח, ואמר כי הוא "מודה לכל הלקוחות שבחרו ותמכו ביונדאי, ולכל העובדים ביונדאי על העבודה הקשה והמסירות שלהם, ועל ההתמודדות עם אתגרים נועזים וחתירה מתמדת לחדשנות וצמיחה".
