יבואנית זיקר, חברת גיאו מוביליטי, מסכמת בהצלחה את החדירה לשוק הישראלי. בחברה אומרים כי לאחרונה מכרו את המכונית ה-2,000 שלהם, כפי שניתן לראות גם בנתוני המסירות. בכך הגיעו ליעד המכירות השנתי עליו הצהירו בהשקה – אחרי תשעה חודשים בלבד.
במהלך החודשים שחלפו מההשקה, זיקר הרחיבה את שלושת אולמות התצוגה (או "מרכזי החווייה" כפי שהם מכנים זאת), שנמצאים על יד משרדי חברות טכנולוגיה גדולות – כחלק מהמיתוג ההייטקי של החברה: במתחם WIX בתל אביב, במת"ם בחיפה על יד משרדי גוגל, אמזון וקוואלקום, ובראשון לציון במתחם מילניה.
לרשות הלקוחות הושקה בחודשים האחרונים אפליקציה לשליטה על הרכב, שתומך גם בעדכוני OTA לשיפור היכולות. אנשי היבואנית אומרים כי הם עמדו מול היצרן, על מנת לספק עדכונים שעלו ממשוב הלקוחות.
ומה לגבי העתיד?
במבט על השוק המקומי, היבואנית פועלת בימים אלו להקמת מרכז שירות באזור השרון שיכלול גם מעבדה לטיפול בסוללות מתח גבוה.
בעולם, זיקר משתפת פעולה עם מובילאיי הישראלית בפיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות, ועם ענקית הסוללות הסינית CATL בשיפור הטווחים והספקי הטעינה. לפני כשלושה חודשים הציגה זיקר את מכונית הסדאן 007 עם סוללת LFP חדשה בקיבולת של 75 קוט"ש, התומכת בטעינה אולטרה מהירה שמאפשרת להגיע מ-10 ל-80 אחוזים תוך 10.5 דקות בלבד. מכונית הסדאן נמכרת בשלב זה בסין בלבד, אך צפויה להגיע גם לאירופה ואלינו ולהצטרף אל דגם הפנאי הקטן X ומכונית הסלון 001. עם זאת, בשלב זה לא ידוע מתי.