חברת כלמוביל מכריזה כי עוד לפני סוף השנה תשיק את גרסת הפלאג-אין של ג'אקו 7. רכב הפנאי הקומפקטי הגיע לישראל בקיץ, ומאז הוזמנו יותר מ-1,300 מכוניות. לטענת כלמוביל, בחודש ספטמבר הג'אקו 7 היה רכב הבנזין עם חמישה מושבים הנמכר ביותר. את דעתנו על גרסת הבנזין תוכלו לקרוא במבחן כאן.
לגרסת הפלאג-אין מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, הנעה קדמית וסוללה בנפח של 18.3 קוט"ש התומכת גם בטעינת DC מהירה. הנתונים בהחלט מרשימים, עם הספק משולב של 342 כ"ס, טווח חשמלי של 90 ק"מ וטווח משולב של 1,300 קילומטרים – כאשר יוצאים לדרך עם מיכל דלק וסוללה מלאים לחלוטין ונוסעים עד להתרוקנות שניהם. כלומר, צריכת הדלק בתנאים אלו עומדת על 22.5 ק"מ לליטר. בג'אקו אומרים כי בזמן שהסוללה מלאה ההנעה תהיה חשמלית, וכאשר היא מתקרבת אל סיומה ההנעה הופכת להיברידית – ובכך חוסכת בדלק גם בנסיעות ארוכות.
רשימת האבזור תכלול מצלמות היקפיות עם תצוגת "מכסה מנוע שקוף", מושבים קדמיים חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מערכת טיהור אוויר ושליטה מרחוק ומסך 14.8" למערכת המולטימדיה.
עוד אומרים בג'אקו, כי לאחרונה ביצעו בסין אתגר נהיגה לטווח ארוך, ובו השתתפו עיתונאים מ-7 מדינות שונות. האתגר דימה ככל האפשר נהיגה מגוונת, עם מספר ימים בהם נסעו בכבישים כפריים ומהירים, ובכל רכב היו שלושה או ארבעה מבוגרים. בסיכום האתגר, הרכבים השיגו נתונים טובים יותר מהבטחות היצרן – עם טווח משולב של 1,353 ק"מ, טווח חשמלי של 125.2 ק"מ וצריכת דלק משולבת של 30.3 ק"מ לליטר.