12 שנים ארוכות אחרי שהוצג הדור הנוכחי, מאזדה מציגה בתערוכת בייג'ין המתקיימת בימים אלו את הדור החדש של 6 – מכונית הסדאן הגדולה ביותר שלה. הרכב החדש יקרא EZ6, יתחרה ב-BYD סיל ואקספנג P7, והוא ייוצר ויימכר בסין במסגרת שיתוף הפעולה של מאזדה עם החברה הממשלתית צ'אנג'ן ואף מתבסס על דגם שלה. לכן לא ברור מתי – או בכלל האם – הדגם יגיע גם לשווקי המערב.
ל-EZ6 אורך של 492.1 ס"מ, רוחבה 189 ס"מ, היא בגובה של 148.5 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על 290 ס"מ. לצורך ההשוואה, היא ארוכה ורחבה מ-6 המוכרת בכ-5 ס"מ, גבוהה ממנה ב-3.5 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך יותר ב-7 ס"מ. עיצוב החזית שונה משאר דגמי המותג, אך בפרופיל ניתן לזהות את סגנון העיצוב של מאזדה – חלק ונטול קווים חדים, ומאחור העיצוב משלב בין ייחודיות הדגם לשפת העיצוב המוכרת של המותג.
תא הנוסעים מבליט את ההתבססות של הדגם על רכב סיני, ובניגוד לשאר דגמי מאזדה השומרים על פונקציונאליות רבה עם לחצנים פיזיים ופתחי מיזוג בגובה סביר, כאן השליטה על כל המערכות מתבצעת דרך מסך 14.6", ותחתיו פתחי מיזוג צרים. לצד המסך המרכזי, רשימת האבזור תכלול גם לוח מחוונים דיגיטלי שגודלו לא פורסם, תצוגה עילית, מערכת שמע של סוני עם 14 רמקולים, תאורת אווירה, מסך מגע ליושבים מאחור עם שליטה על בקרת האקלים והגג הפנורמי, מושבים עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור, מושב נוסע עם הדום חשמלי ועוד.
מאזדה לא נדיבה במידע על יחידות ההנעה, אך כן ידוע כי ה-EZ6 תשווק בשתי גרסאות – חשמלית לחלוטין או כזאת המוסיפה מנוע בנזין כמאריך טווח בלבד שאינו מניע את הגלגלים. לגרסה החשמלית מנוע אחורי המפיק 221 כ"ס וטווח של כ-600 ק"מ, ולגרסת מאריך הטווח הספק של 262 כ"ס וטווח משולב של 1,000 ק"מ.