מיצובישי החלה לשווק באירופה את גרסת הפלאג-אין של דגם הפנאי אאוטלנדר, ובשלב זה לא ברור האם זו תגיע גם לישראל. הדור השני-נוכחי של האאוטלנדר הוצג בתחילת 2021 והגיע לישראל באמצע אותה שנה, אך גרסת הפלאג-אין נמכרה עד כה רק בשוק הבית היפני ומספר מדינות נוספות. בניגוד לדור הראשון שגרסת הפלאג-אין הציעה חמישה מושבים בלבד, בנוכחי גם גרסה זו כוללת מושבים בשלוש שורות.
כמו בדור הראשון, גם כאן הדגם מתבסס על מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.4 ליטר שמפיק 134 כ"ס ו-20.7 קג"מ ומשודך לתיבה רציפה. לצידו שוכנים צמד מנועים חשמליים, קדמי עם 114 כ"ס ו-20.6 קג"מ, ואחורי עם 134 כ"ס ו-19.9 קג"מ המייצר הנעה כפולה. ההספק המשולב של המערכת עומד על 302 כ"ס, ואלו מזניקים את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 7.9 שניות, מביאים אותו למהירות מרבית של 171 קמ"ש ובמצב החשמלי עד 135 קמ"ש.
לרכב סוללה בקיבולת של 22.7 קוט"ש, המספקת טווח חשמלי של 87 ק"מ. היא תומכת בטעינה ביתית בחיבור Type2 סטנדרטי, וגם בטעינה מהירה – אך בחיבור CHAdeMO היפני שאינו נפוץ. הנהג יוכל לבחור בין מצב חשמלי מלא, היברידי טורי בו מנוע הבנזין משמש כגנרטור וההנעה מתבצעת על ידי המנועים החשמליים, או היברידי מקבילי בו גם מנוע הבנזין משמש להנעה. בנוסף, הנהג יוכל לשלוט על שמירת האנרגיה בסוללה לשימוש מאוחר יותר, להפעיל את מנוע הבנזין כגנרטור בנסיעה או עצירה, ולבחור בין שבעה מצבי נהיגה שונים.
לצד מערכת ההנעה השונה, האאוטלנדר PHEV מציג מספר עדכונים לעיצוב והאבזור, ואלו יגיעו בתחילת 2025 גם לדגמי הבנזין. אלו כוללים פגושים וחישוקי גלגלים בעיצוב שונה, חלקו העליון של השבכה הקדמית כולל כעת תריסים אקטיביים הנסגרים כאשר אין צורך לקרר את המנוע על מנת לשפר את זרימת האוויר, והפנסים האחוריים זכו לחתימת תאורה שונה ומראה שקוף יותר. בסביבת הנהג הותקנה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר (12.3 במקום 9 אינץ'), ממשק גרפי משופר, אפליקציה לשליטה מרחוק ועדכוני OTA. לצידה יש גם גרפיקה שונה בלוח המחוונים, וברמות הגימור הגבוהות נוספה מערכת שמע מבית ימאהה עם 12 רמקולים.