ניסאן מציגה את הגרסה המחודשת לקשקאי, דגם הפנאי הקומפקטי שנחשף לראשונה ב-2006 ואז היה מהדגמים הראשונים שהפכו את דגמי הפנאי לפופולאריים ובהמשך גרמו ללקוחות לזנוח את המשפחתיות הרגילות. הדור השלישי-נוכחי הוצג לפני כשלוש שנים, וכעת עובר רענון מקיף לעיצוב החיצוני ולתא הנוסעים – אך לא בתחום מערכות ההנעה.
חזית הרכב קיבלה עיצוב חדש לחלוטין, ובאופן אישי הוא מזכיר לנו את גרסת הבנזין של צ'רי FX. בין היתר פנסים בעיצוב חדש וצר יותר שנוספה להם אפשרות לתאורה עוקבת פניה, שבכה ענקית ובולטת ועיצוב חדש גם לפגוש. מאחור השינויים עדינים יותר עם חתימת תאורה ופגוש שונים, ובצד חותמים את העדכון חישוקי גלגלים בקוטר ללא שינוי (18-20 אינץ') אך בעיצוב חדש. כמו כן, להיצע נוספה רמת גימור חדשה בשם N-design בעל עיצוב ספורטיבי, הכוללת צביעה דו-גוונית, חישוקי 20" בעיצוב ייחודי וחלקו התחתון של המרכב בצבע הרכב במקום פלסטיק שחור.
בתא הנוסעים שינויי העיצוב עדינים יותר, ומסתכמים בחלקו העליון של הדשבורד בשל הצורך לאכלס את מסך המולטימדיה החדש. עם זאת, בניסאן מציינים כי איכות החומרים השתפרה משמעותית והיא כוללת חומרי דיפון איכותיים יותר בדגש על אלקנטרה באזורים נרחבים מבעבר, בורר הילוכים אלקטרוני בעיצוב חדש ותאורת אווירה עשירה יותר.
לצד אלו, הקשקאי המחודש רושם קפיצת מדרגה טכנולוגית בזכות מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר – 12.3" במקום 8-10 בדגם הקודם בהתאם לרמת הגימור, וזו מציעה גם ממשק גרפי משופר ומערכת הפעלה של גוגל עם עדכוני OTA, חנות אפליקציות ייעודית, סייעת קולית (גוגל אסיסטנט או אמזון אלקסה), חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף ואפליקציה לשליטה מרחוק. כמו כן לוח המחוונים הדיגיטלי זמין ברמות גימור נמוכות מבעבר ומציע גרפיקה חדשה ולדגמים בעלי מצלמות 360° נוספו תצוגות של מעוף הציפור ומכסה מנוע שקוף.
גם מערכות הבטיחות עברו שורת שיפורים עם זיהוי מוקדם יותר של סביבת הרכב לטובת פעולה מהירה ו"חלקה" יותר, בהתאם לתקינה האירופאית החדשה נוספה התרעה על חריגה מהמהירות המותרת ובמסך המולטימדיה נוספה תצוגה לשליטה מהירה ונוחה על כל המערכות. שלל החיישנים מאפשרים גם כניסה אוטונומית לחניה, ולמערכת זו נוספה אפשרות להוספת זיכרון במערכת הניווט על מנת שהרכב יפעיל את המערכת באופן אוטומטי כאשר מגיעים למקום חניה קבוע.
בתחום ההנעה לא נעשו שינויים כלל, וקשקאי ימשיך להציע (בדומה ל-X-טרייל הגדול ממנו) מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטר עם סיוע מיקרו היברידי המפיק 156 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית או רציפה. לצידו תוצע גם גרסת E-Power הייחודית עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המשמש כגנרטור בלבד, בעוד אל הגלגלים מחובר מנוע חשמלי עם 190 כ"ס.