לקראת תערוכת פריז שתיפתח בקרוב, רנו חושפת דגם קונספט חשמלי בשם 17 שיוצג בה – על שם מכונית הקופה הקטנה משנות השבעים. בשנים האחרונות החברה הצרפתית מחייה שמות ועיצובים של דגמי עבר, ומצמידה אותם לדגמים חשמליים מתקדמים. כך עם הסופר-מיני רנו 5, כך גם עם דגם הפנאי הקטן רנו 4 שעדיין נמצא בשלב הקונספט, ונראה כי היד עוד נטויה. עם זאת, בניגוד לשני דגמים אלו ה-17 מוגדרת כדגם קונספט שלא יגיע לפס הייצור.
קווי המרכב כמעט זהים למקור, וכך גם אלמנטים עיצוביים כמו הפסים על קורה C וארבעת הפנסים הקדמיים – שהם בגוון צהוב כפי שהיה באותם שנים. גם סביבת הנהג נוטפת נוסטלגיה עם הגה דו-חישורי ולוח מחוונים המחולק לארבעה מסכים קטנים – המציגים את המהירות, מצב הסוללה, ההילוך הנבחר (קדימה, אחורה, חניה) ומד תאוצה/בלימה.
בניגוד ל-17 המקורית שהיתה מהמכוניות הראשונות בעולם עם הנעה קדמית, לדגם הקונספט הנעה אחורית המספקת 270 כ"ס. בדומה ל-17 המקורית, המכונית קלה באופן יחסי, עם משקל של 1.4 טון הודות למרכב העשוי כולו מסיבי פחמן. שאר המפרט הטכני, כמו ביצועים, נפח הסוללה וטווח הנסיעה – לא פורסם.