סקודה מציגה את מתיחת הפנים לאוקטביה, הדגם המשפחתי הפופולארי שהדור הרביעי שלו הוצג ב-2019. העדכון מתייחס הן לגרסת הליפטבק המוכרת בישראל והן לגרסת הסטיישן "קומבי" שלא משווקת כאן, וכולל כמקובל עדכונים לעיצוב החיצוני, אבזור עשיר מבעבר ומנועים משופרים. מיבואנית סקודה נמסר כי אוקטביה המחודשת תגיע לארץ בסוף הרבעון השלישי.
בחזית יש פנסים חדשים (הכוללים אופציה למטריקס-לד) עם תאורת יום המקיפה את השבכה המעודכנת גם היא, מאחור יש חתימת תאורה שונה, הפגושים זכו לעיצוב חלק יותר, חישוקי הגלגלים התעדכנו ולסיום יש גם צבעי מרכב חדשים. ברמת הגימור ספורטליין ובגרסת RS יש עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים, חבילת השחרה לאלמנטים מסוימים ועוד שינויים עדינים.
בתא הנוסעים העיצוב נותר כמעט ללא שינוי, אך לדברי סקודה נעשה שימוש נרחב יותר בחומרים ממוחזרים לריפוד והדיפונים – והם מציעים גוונים חדשים. מאחורי ההגה יש לוח מחוונים דיגיטלי 10.25" עם גרפיקה מעודכנת, ובמרכז הדשבורד מערכת המולטימדיה החדשה של סקודה. היא מציעה מסך בגודל 10 או 13 אינץ', ומערכת הפעלה מעודכנת עם אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA וחיבור אלחוטי לממשקי השיקוף. בנוסף, היא תציע גם תמיכה בצ'אט GPT לשאלות מורכבות.
בנוסף, רשימת האבזור תהיה ארוכה יותר מהדגם לפני החידוש, ותכלול בקרת אקלים מפוצלת כסטנדרט, מפתח חכם עם פתיחה ונעילה אוטומטית, שקעי טעינה USB-C מהירים יותר (45 וואט במקום 15 בדגם היוצא) ומשטח טעינה אלחוטית עם מאוורר המאפשר הספק גבוה יותר של 15 וואט.
בתחום ההנעה, גרסת הבסיס נפרדת ממנוע הטורבו בנזין 1.0 ליטר, ובמקומו תהיה גרסה חדשה של מנוע ה-1.5 ליטר המוכר עם הספק של 115 כ"ס ו-22 קג"מ; נזכיר כי למנוע הליטר היו 110 כ"ס ו-20 קג"מ. במקביל תמשיך להימכר הגרסה המוכרת של מנוע ה-1.5 ליטר, עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, וגרסאות הדיזל 2 ליטר עם 115 או 150 כ"ס. לגרסת RS הספורטיבית מנוע 2 ליטר טורבו בנזין עם 265 כ"ס ו-37 קג"מ, ומדובר בתוספת של 20 כ"ס ביחס לדגם היוצא.
לכל הגרסאות הנעה קדמית, ותיבה ידנית עם שישה הילוכים (למעט ב-RS) או דו-מצמדית עם שבעה. בגרסאות הבנזין האוטומטיות גם מערכת מיקרו היברידית לצמצום הזיהום וצריכת הדלק. ב-2025 תצטרף גרסת בנזין 2 ליטר עם 204 כ"ס ו-32 קג"מ, בשידוך להנעה כפולה ותיבה דו-מצמדית. לסיום, באופן מעט מפתיע גרסת הפלאג-אין ירדה מההיצע.