בשנת 2019 טויוטה החזירה לחיים את השם סופרה (Supra), ששימש בין 1978 ל-2002 את מכונית הספורט הבכירה של המותג – זו שהתייצבה מעל סליקה. לשמחת חובבי הנהיגה, בגלגול החדש הסופרה פותחה בשיתוף פעולה עם ב.מ.וו, שמצידה הציגה על אותו בסיס את הרודסטר Z4. שיתוף הפעולה סיפק למכונית יכולת דינמית גבוהה, לצד מנועים חזקים שיכולים היו לאתגר את אותה יכולת ולספק חוויה ייחודית.
כעת, לצערם של אותם חובבי נהיגה, ואנחנו ביניהם, טויוטה מכריזה כי בקרוב תעצור את ייצור הסופרה, ולרגל המאורע מציגה מהדורת פרידה מיוחדת בשם Final Edition. המהדורה מוגבלת לייצור של 300 יחידות בלבד, ומחירה לא פורסם. כמו כן, מהודעת החברה לא ברור האם בהמשך יוצג דור חדש או שמדובר בסוף דרכה של המכונית המיוחדת.
המהדורה המיוחדת כוללת יחידת הנעה מחוזקת, המתבססת על המנוע של גרסת GR הבכירה – טורבו בנזין בנפח 3 ליטרים עם שישה צילינדרים. מחשב הניהול עבר עדכון תוכנה, ויחד עם מערכת פליטה משודרגת (המספקת גם צליל ייחודי) ושיפור זרימת האוויר לקירור המנוע, מתקבל הספק משופר של 435 כ"ס ו-58.1 קג"מ. לשם השוואה, לגרסת הרגילה של מנוע זה יש 340 כ"ס בשוק האירופאי ו-387 באמריקאי (בעקבות תקנות זיהום שונות), והמומנט גדל מ-50.9 קג"מ. בניגוד לסופרה GR הרגילה שזמינה גם עם תיבה אוטומטית, המהדורה המיוחדת מציעה תיבה ידנית בלבד עם שישה הילוכים. נתון התאוצה לא פורסם, אך בטויוטה אומרים כי הגבלת המהירות האלקטרונית עלתה מ-250 ל-270 קמ"ש.
כדי לתמוך בתוספת הכוח ולשפר את חוויית הנהיגה, במיוחד במסלול, טויוטה העניקה למהדורה המיוחדת מערכות מתלים והיגוי בכיול שונה, מוטות מייצבים עבים יותר ועדכון תוכנה לדיפרנציאל האחורי מוגבל ההחלקה ולתגבור ההיגוי. יש גם חיזוקי שלדה מלפנים ומאחור, חישוקים מושחרים קלי משקל בקוטר 19" מלפנים ו-20" מאחור, עליהם צמיגים שרחבים ב-10 מ"מ ביחס לדגם הרגיל, ומאחוריהם מערכת בלימה מבית ברמבו – עם רפידות וצלחות גדולות יותר.
בחלקה החיצוני, קיבלה הסופרה Final Edition מסיטי רוח שונים, המשפרים את כוח ההצמדה וקירור המנוע והבלמים. החלקים החדשים עשויים קרבון, והבולטים ביותר בהם הם הכנף האחורית הגדולה ופתח האוורור במכסה המנוע – שני אלו נלקחו מגרסת מירוצי ה-GT4 של הדגם.
לסיום, טויוטה תמכור במקביל ל-Final Edition את מהדורת Lightweight Evo. גרסה זו מקבלת את השיפורים למתלים ולבלמים, אך מוותרת על תוספת הכוח וחיזוקי השלדה. גם הבדלי העיצוב עדינים יותר, ומסתכמים בספוילר אחורי העשוי קרבון. בהודעת טויוטה לא נמסר באילו שווקים תימכר גרסה זו, והאם היא מוגבלת במספר היחידות.
