פולסטאר מציגה את מתיחת הפנים למכונית הסדאן 2. ה-2 אמנם הגיעה לארץ רק לאחרונה, אך בעולם היא משווקת כבר משנת 2019 ובהתאם הגיע הזמן לרענון הדגם. הגרסה המחודשת צפויה להגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה.
בסעיף העיצוב, הדגם זכה לשבכה קדמית אטומה בצבע המרכב, בניגוד לצבע השחור שהיה בדגם הקודם. לצד זאת, בגרסת הביצועים יוצעו חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ומעבר לכך הרכב נותר כפי שהיה. בפולסטאר אומרים גם כי עדכנו את מפרט האבזור של הרכב, והוא כולל כבר ברמות הגימור הבסיסיות משטח טעינה אלחוטית לנייד, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מצלמות 360 מעלות ומראות צד עם עמעום אוטומטי.
השינוי העיקרי בוצע ביחידות ההנעה, בדומה לוולוו XC40 ו-C40 המבוססים על אותה פלטפורמה ועברו עדכון דומה לפני כשבוע. גרסאות הבסיס עם הנעה קדמית הוחלפו בהנעה אחורית, המנועים התחזקו במעט והסוללה הגדולה בהיצע גדלה עוד יותר.
לגרסת הבסיס הנעה אחורית בהספק של 272 כ"ס ו-49.9 קג"מ, ונתון התאוצה עומד על 6.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. הסוללה בקיבולת של 69 קוט"ש, והיא מספקת טווח נסיעה של 518 ק"מ. לגרסת ההנעה האחורית עם הסוללה המוגדלת מנוע חזק במעט עם 299 כ"ס והמומנט זהה, התאוצה מתקצרת ל-6.2 שניות וסוללת 82 קוט"ש מספיקה לטווח של 635 ק"מ.
גרסת ההנעה הכפולה מציעה צמד מנועים עם 421 כ"ס ו-75.4 קג"מ, הזינוק מהמקום אורך 4.5 שניות והיא מוצעת עם הסוללה הגדולה בלבד וטווח של 592 ק"מ; לגרסת הביצועים 476 כ"ס ותאוצה של 4.2 שניות, ושאר הנתונים זהים לכפולת ההנעה. כל הסוללות תומכות בטעינה ביתית בהספק של עד 11 קו"ט. הסוללה הקטנה (69 קוט"ש) נותרה ללא שינוי בקיבולת ובהספק הטעינה המהירה שעומד על 135 קו"ט, אך הסוללה הגדולה יותר צמחה מ-78 ל-82 קוט"ש ותומכת כעת בטעינה מהירה בהספק של 205 קו"ט – לעומת 155 עד כה.