רנו חושפת את הדור השישי של אספאס, ובניגוד לכל אלו שקדמו לו במשך כ-40 שנה, לא מדובר במיניוואן שימושי אלא ברכב פנאי מעוצב. הדור החדש יחליף במובן מסויים גם את דגם הפנאי קולאוס, אך בניגוד אליו יציע אופציה לשבעה מקומות ישיבה. מיבואנית רנו נמסר כי האספאס החדש צפוי להגיע גם לארץ, לראשונה בתולדות הדגם, אך בשלב זה עדיין לא ידוע מתי.
עיצוב הדגם, בחוץ וגם בתא הנוסעים, מזכיר מאוד את אוסטרל הקטן ממנו, וכמו אחיו הקטן גם האספאס מבוסס על פלטפורמת CMF-CD. לרכב החדש אורך של 472.2 ס"מ, רוחב של 184.3 ס"מ וגובהו 164.5 ס"מ. בסיס הגלגלים משתרע על 273.8 ס"מ, ונפח תא המטען נע בין 779 ליטר בגרסת ה-5 מושבים ל-159 ליטרים בלבד בגרסת ה-7 מושבים כאשר כולם בשימוש. עם מידות אלו האספאס יתחרה בדגמים כגון סקודה קודיאק, אך בדומה למיצובישי אאוטלנדר וניסאן אקס-טרייל החולקים איתו פלטפורמה ומכלולים – הוא קטן ממנו במעט.
למרות המידות שקטנות גם ביחס לדור הקודם, ברנו מדגישים כי האספאס נותר מרווח עבור שבעה נוסעים מבוגרים, ומביאים כדוגמא את שורת המושבים השניה שמחולקת לשלושה מושבים נפרדים. כמו כן, תא הנוסעים כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", מערכת מולטימדיה עם מסך 12" המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד אוטומוטיב, תצוגה עילית בגודל 9.3", משטח טעינה אלחוטית, ולסיום גם פתחי מיזוג ושקעי טעינה לכל שורות המושבים.
היצע יחידות ההנעה דומה לאלו שבאוסטרל, עם מנוע טורבו בנזין בסיוע מערכת מיקרו היברידית בשתי גרסאות הספק – 140 או 160 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבה רציפה, לעומת מנוע ה-1.2 ליטר שמשמש בסיס למערכת היברידית המספקת 200 כ"ס, ולזו תיבת ההילוכים הייחודית של רנו-ניסאן בעלת ארבעה הילוכים למנוע הבנזין ו-2 נוספים לחשמלי.