חברת קרסו יבואנית רנו משיקה בישראל את הגרסה ההיברידית של דגם הפנאי הקטן קפצ'ור. גרסה זו תשווק במקביל למנוע ה-1.3 ליטר טורבו בנזין הקיים, והיא תתחרה בדגמים מקבילים כגון טויוטה יאריס קרוס או יונדאי קונה הייבריד. מחיר הגרסה ההיברידית מתחיל ב-160 אלף שקלים, וזאת לעומת גרסת ה-1.3 ליטר שמחירה מתחיל ב-135 אלף ש"ח.
הגרסה ההיברידית כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר שמפיק 94 כ"ס ו-15.1 קג"מ, ולצידו מנוע חשמלי עם 69 כ"ס ו-20.9 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 143 כ"ס, ואילו נתון מומנט משולב לא פורסם. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים, ולדברי רנו היא פותחה בעזרת קבוצת הפורמולה 1 של אלפין, מותג הספורט של רנו. עוד אומרים ברנו כי הדגם מציע גם בלימה רגנרטיבית, ובמצב החזק היא מאפשרת נהיגה בדוושה אחת. נתוני הביצועים: תאוצה 0-100 קמ"ש ב-10.6 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת דלק מוצהרת של 21.2 ק"מ לליטר. לשם השוואה, לגרסת הבנזין (עם סיוע מיקרו היברידי) הספק של 140 כ"ס ו-26.5 קג"מ, תיבת 7 הילוכים דו-מצמדית, תאוצה של 9.2 שניות, 196 קמ"ש מרביים וצריכת דלק של 16.3 ק"מ/ל'.
בדומה לגרסת הבנזין, גם ההיברידית תוצע בשלוש רמות גימור זהות. גרסת הכניסה INTENSE כוללת חישוקי 17", תאורת לד מלאה, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי 7", מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל זהה וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, מנופי העברת הילוכים מההגה, מצלמה אחורית וחיישני חניה מלפנים ומאחור, מפתח חכם, חימום להגה וריפוד בד. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים וציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
רמת הגימור EXECUTIVE מוסיפה חישוקי 18", פסי כרום בצידי הדלתות, בלם יד חשמלי עם אוטו-הולד, שקעי טעינה ליושבים מאחור, בורר הילוכים אלקטרוני, בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה, ריפוד משולב בד ודמוי-עור ומנגד מסירה את החימום להגה. בתחום הבטיחות נוספות מערכת לזיהוי תמרורים אורות גבוהים אוטומטיים. רמת הגימור הגבוהה EDITION ONE כוללת גג פנורמי נפתח.
מחירון רנו קפצ'ור היברידי:
- אינטנס – 159,990₪
- אקזקיוטיב – 169,990₪
- אדישן 1 – 176,990₪