אסטון מרטין הבריטית מציגה את מתיחת הפנים למכונית הספורט ואנטג' בגרסת הרודסטר הפתוחה – כשנה לאחר שתהליך דומה התבצע לגרסת הקופה הסגורה של הדגם. בדומה לה, גם הואנטג' רודסטר קיבלה עיצוב עדכני, תא נוסעים מאובזר וטכנולוגי יותר, תוספת כוח משמעותית ושיפור היכולת הדינמית. מיבואנית המותג האקזוטי, חברת אוטו-ארט, נמסר כי ואנטג' רודסטר המחודשת תגיע לארץ ברבעון השני של השנה, אך תג המחיר עדיין לא נקבע.
בדיוק כמו גרסת הקופה, גם ברודסטר העיצוב החיצוני התעדכן בעיקר בחזית, שם קיבל פנסים ושבכה חדשים לחלוטין. לעומת זאת, בפרופיל ומאחור השינויים עדינים יותר, עם פתחי אוורור וחישוקי גלגלים חדשים בצד, חתימת תאורה שונה ודיפיוזר מוגדל מאחור, ואת העדכון משלימים צבעי מרכב נוספים. סביבת הנהג חדשה לחלוטין, ובדומה לאחות הגדולה DB12 קיבלה עיצוב עדכני וטכנולוגיה מתקדמת בהרבה. לוח המחוונים דיגיטלי, מערכת המולטימדיה חדשה לחלוטין וכוללת גם קישוריות מלאה, ומערכות בטיחות אקטיביות זמינות כסטנדרט.
יחידת ההנעה זהה לגרסת הקופה, ומתבססת על מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4 ליטרים. הוא מפיק כעת 665 כ"ס ו-81.5 קג"מ, ומדובר בתוספת של 155 כ"ס ו-11.5 קג"מ ביחס לואנטג' היוצאת. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד, דרך תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה. התוצאה הסופית מרשימה, עם זינוק 0-100 קמ"ש שאורך 3.5 שניות ומהירות מרבית שמגיעה ל-325 קמ"ש – נתונים זהים לגרסת הקופה.
לצד תוספת הכוח, הואנטג' עברה גם שורת צעדים המשפרים את היכולת הדינמית. בעניין זה אסטון מרטין מדגישה כי גרסת הרודסטר פותחה במקביל לקופה ולא אחריה, מה שמפחית את הפשרות הנדרשות בדרך כלל ברכבים עם גג נפתח – בעקבות חיזוקי שלדה המחפים על הסרת הגג. עוד יתרון בתהליך הפיתוח המקביל, הוא תוספת המשקל הנמוכה – 60 ק"ג בלבד נוספו בגרסה הפתוחה לעומת זו הסגורה, שרובם שייכים למנגנון קיפול הגג. בכל אופן, רשימת השיפורים כוללת שלדה מחוזקת, מתלים אדפטיביים עם כיול שונה, מערכת בלימה קרמית כסטנדרט וכיול חדש למערכות הבקרה האלקטרוניות.
לסיום, ההבדל העיקרי בין גרסת הקופה לרודסטר הוא כמובן גג הבד – שיכול להיפתח או להיסגר גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש. בחברה היוקרתית מציינים כי מנגנון הקיפול חדש לחלוטין, ובנוי בצורת Z במקום K המקובלת. המבנה השונה מאפשר להשלים את תהליך הקיפול תוך 6.8 שניות בלבד – מה שמקנה לואנטג' רודסטר את התואר "הרכב עם גג הבד בעל הקיפול המהיר ביותר בעולם".