כחצי שנה אחרי הדגם החשמלי והצהרה על שינוי מערך השמות, אאודי מבצעת פניית פרסה ומציעה גם מנועי בנזין למכונית הסלון A6 מבלי לשנות את שמה. בשלב זה נחשף הדגם בגרסת הסטיישן "אוונט", אך בקרוב תצטרף גם גרסת סדאן – והיא זו שתגיע לארץ במחצית השניה של השנה.
מידות ומנועים
למרות השם הזהה והמידות הדומות, ה-A6 בנזין שונה לחלוטין מ-A6 אי-טרון החשמלית, ומתבססת על פלטפורמת PPC (במקום PPE הייעודית לחשמל) – כמו ב-A5 הקטנה יותר ורכב הפנאי Q5. לגרסת האוונט מידות של 499 ס"מ לאורך, רוחב של 188 ס"מ, בסיס גלגלים שמשתרע על 292.7 ס"מ ונתון הגובה משום מה לא פורסם. מידות אלו מציבות אותה ישירות מול ב.מ.וו סדרה 5 טורינג ומרצדס E קלאס אסטייט. נתון האורך גדול ב-6 ס"מ ביחס לדור היוצא, וגם ביחס לאי-טרון החשמלית – שבסיס הגלגלים קצר ממנה באותו שיעור.
בשלב זה ה-A6 מציעה מנועי בנזין ודיזל עם סיוע מיקרו היברידי 48V, ובהמשך יצטרפו גם גרסאות פלאג-אין וסביר להניח שגם גרסאות ספורטיביות יותר. באאודי מציינים כי למערך החשמלי יש סוללה גדולה יחסית בנפח 1.7 קוט"ש, שמאפשרת נסיעה על חשמל בלבד בתמרוני חניה.
גרסת הדיזל מציעה מנוע 2 ליטר עם 204 כ"ס ו-40.8 קג"מ, וגרסת הבנזין הבסיסית כוללת נפח והספק זהה אך מומנט שעומד על 34.6 קג"מ. בגרסת הבנזין הבכירה שוכן מנוע V6 בנפח 3 ליטר, המפיק 367 כ"ס ו-56.1 קג"מ. לכל המנועים תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, וההנעה קדמית או כפולה בגרסאות הבסיס – וכפולה כסטנדרט בבנזין החזק.
עיצוב ואבזור
העיצוב החיצוני דומה מאוד למקבילה החשמלית, למעט החזית שכוללת שבכה גדולה יותר שכמובן שאינה אטומה, ופנסים שאינם מפצלים בין תאורת היום לתאורה הראשית. גם בפרופיל ומאחור יש שינויים קלים, כמו הפגוש האחורי שמשלב את יציאות האגזוז, וחישוקי הגלגלים הפחות אטומים.
לעומת זאת, סביבת הנהג זהה בעיצובה ל-A6 אי-טרון, כמו גם לשאר הדגמים העדכניים של אאודי. מסגרת קמורה מאכלסת את לוח המחוונים (11.9") ומערכת המולטימדיה (14.5"), וכאופציה בתוספת תשלום ניתן להוסיף מסך בגודל 10.9" מול הנוסע. רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה עם קישוריות מלאה, ריפודי עור טבעוני או אמיתי, מתלי אוויר עם אפשרות לשינוי גובה המרכב, היגוי אחורי, גג פנורמי עם שקיפות משתנה אלקטרונית, תצוגה עילית עם מציאות רבודה ועוד רשימה ארוכה של מערכות נוחות ובטיחות.