כחצי שנה אחרי גרסאות הבנזין והדיזל, ג'נסיס מחדשת גם את הגרסה החשמלית של רכב הפנאי הבינוני GV70. הדגם מתחרה במרצדס GLC וב.מ.וו X3, ובהתאם הגרסה החשמלית מתייצבת מול אאודי Q6 אי-טרון, קאדילק ליריק ואחרים. בשלב זה לא ידוע מתי הדגם המחודש יגיע לישראל.
בדומה לדגמי הבעירה הפנימית, גם בגרסה החשמלית ג'נסיס שומרת על הנוסחה המוצלחת ושינויי העיצוב עדינים במיוחד. פנסי החזית מתקדמים יותר, לפגוש הקדמי וחישוקי הגלגלים יש עיצוב חדש, ולסיום גם צבעי מרכב נוספים. בתוך הרכב ההבדלים בולטים יותר, ובדומה לשאר דגמי המותג גם כאן יש עיצוב חדש לחלקו העליון של הדשבורד, שמאכלס מסך 27" המשמש את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה כאחד – במקום שני מסכים נפרדים שהיו בעבר. במרכז הדשבורד יש עיצוב חדש לפתחי המיזוג ופאנל השליטה על מערכת המדיה ובקרת האקלים, ובקונסולה המרכזית נוספו פקדים חדשים.
בדומה למנועי הבנזין והדיזל שנותרו ללא שינוי, גם בגרסה החשמלית לא נעשו שינויים. צמד מנועים יוצרים הנעה כפולה, ומספקים יחד 430 כ"ס ו-61.6 קג"מ במצב הרגיל, שצומחים עד ל-489 כ"ס ו-71.4 קג"מ במצב בוסט. נתון התאוצה עומד בהתאמה על 5 או 4.4 שניות, ובמצב בוסט מדובר בנתון טוב פחות מהדגם היוצא שהאיץ תוך 4.2 שניות. הסיבה לכך היא סוללה מוגדלת, המוסיפה משקל אך גם טווח. במקום 77.4 קוט"ש, היא מציעה כעת 84 קוט"ש – בדומה לאח הקטן GV60 ודגמים אחרים של יונדאי-קיה המתבססים על פלטפורמת E-GMP. טווח הנסיעה בתקן הקוריאני המחמיר גדל ב-23 קילומטרים, ובתקן האירופאי המקובל הוא צפוי לגדול בכ-50 ק"מ; נזכיר כי ב-GV70 הנוכחי הטווח המוצהר עומד על 455 קילומטרים. הספקי הטעינה נותרו ללא שינוי, עם 11 או 350 קו"ט – בהתאם לסוג העמדה.
בג'נסיס אומרים כי גם נוחות הנסיעה השתפרה, זאת הודות לתוספת חומרי בידוד, שמשות עבות יותר ומתלים אדפטיביים בכיול משופר. לסיום, לשקע הטעינה יהיה מעתה פתיחה וסגירה חשמליים, ותאורה שנועדה להקל על הכנסת כבל הטעינה בחושך.