כחודשיים לאחר שהודיעה על פיתוח גרסה כזאת, מותג היוקרה האיטלקי לנצ'יה חושף את מכונית הסופר-מיני אפסילון בגרסת HF ספורטיבית-חשמלית. במקביל, בחברה מודיעים על חזרה למירוצי הראלי, בהם היא מחזיקה עד היום בתואר היצרנית עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר.
הגרסה הספורטיבית של אפסילון תגיע לייצור בשנה הבאה, והפרטים בשלב זה חלקיים. היא תציע מנוע חשמלי-קדמי בדומה לגרסה הרגילה, אך בהספק משופר של 240 כ"ס ותאוצה למאה קמ"ש של 5.8 שניות – לעומת 156 כ"ס ו-8.2 שניות בדגם הרגיל.
במקביל לתוספת הכוח גרסת HF תציע גם מתלים ובולמים חדשים לחלוטין עם הנמכת מרכב, מפשק סרנים מורחב וכיול נוקשה, לצד מערכות היגוי ובלמים משופרות ועיצוב ספורטיבי בחלקו החיצוני של הרכב וגם בסביבת הנהג.
לצד גרסה זו לנצ'יה חשפה גם את אפסילון ראלי-4 HF, שתתחרה במירוצי הראלי בקטגוריית הבסיס המאפשרת גם לאנשים פרטיים להשתתף במירוצים – ולא רק תחת קבוצה מוסדרת. כלומר, הדגם יחזיר את החברה למירוצים הפופולאריים – אך יימכר גם לציבור הרחב.

גרסה זו מצויידת במנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר המפיק 212 כ"ס. תיבת ההילוכים הידנית מציעה חמישה יחסי העברה, וההנעה קדמית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. על מנת לחסוך במשקל תא הנוסעים השיל את כל החיפויים ואבזור הנוחות, ומנגד נוספו לו כלוב התהפכות ומערכת כיבוי אש אוטומטית כפי שמחייבות תקנות הבטיחות. השינויים בגרסה זו כוללים גם פתח אוורור למנוע מעל הגג, מערכת בלימה משופרת, בולמים מותאמים למסלול, ולסיום גם צביעה דומה לדגמי מירוץ מהעבר המפואר של החברה.
