מזראטי האיטלקית חושפת את דגם הכביש הקיצוני ביותר שלה – גרסה מחודדת למכונית הספורט הבכירה MC20. בניגוד לדגם המסלול שנחשף בשנה שעברה ומתבסס גם הוא על ה-MC20, לגרסה החדשה שעונה לשם GT2 סטרדאלה יש רישוי לנסיעה בכביש הציבורי. מיבואנית המותג נמסר, כי שיווק הדגם בישראל נמצא בבדיקה.
על מנת לשפר את זמני ההקפה במסלול המירוצים, ל-GT2 סטרדאלה כוח הצמדה שגבוה ב-355 ק"ג ביחס ל-MC20 "רגילה", ועומד על 500 ק"ג במהירות של 280 קמ"ש. זאת הודות לפגוש קדמי עם כונסים מוגדלים, המעביר את זרמי האוויר אל פתחים חדשים שנוספו מעל בתי הגלגלים הקדמיים ובמקום תא המטען הקדמי. בחלקו האחורי של הרכב יש דיפיוזר מוגדל וכנף ענקית קבועה.
לצד אלו, גרסה זו קלה בכמעט 60 ק"ג ביחס לדגם הרגיל בזכות חלקי מרכב העשויים קרבון, תא נוסעים עם אבזור מקוצץ ודיפונים קלי משקל, החלפת צמד המושבים לבאקט עם מסגרת קרבון ומערכת בלימה קרמית כסטנדרט. זו נמצאת מאחורי חישוקים קלי משקל עם נעילה מרכזית וצמיגי מסלול, שהם לבדם הסירו 19 ק"ג ממשקל המכונית.
מבנה המנוע נותר ללא שינוי, V6 טווין-טורבו בנפח 3 ליטרים, אך שינוי בתוכנת הניהול העלה מעט את ההספק ל-640 כ"ס (+10). המומנט ללא שינוי עם 73.7 קג"מ, תיבת ההילוכים נותרה זהה עם מבנה כפול מצמדים ו-8 יחסי העברה, וההנעה אחורית בלבד. נתוני הביצועים דומים, עם זינוק 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות (מהיר ב-0.1) ומהירות מרבית של 324 קמ"ש. לסיום, במזראטי כיילו מחדש את מערכות הבקרה האלקטרוניות, והוסיפו לבורר מצבי הנהיגה לא פחות מארבעה סוגי מסלול שונים.