מזראטי מציגה את מכונית המסלול MCXtrema, שייאסר עליה לנסוע בכביש הציבורי ותימכר ב-62 עותקים ל"לקוחות ותיקים של המותג" בלבד. המכונית החדשה מבוססת על שלדת ה-MC20 המוכרת שנחשפה לפני כשלוש שנים בגרסת הקופה ובשנה שעברה בגרסת ספיידר, אך כוללת שורת שיפורים ושינויים ההופכים אותה לקיצונית וספורטיבית במיוחד.
המנוע נותר במבנה זהה ל-MC20, טווין-טורבו בנפח של 3 ליטרים ותצורת V6, אך מגדשי טורבו מוגדלים ותוכנת ניהול שונה הביאו להספק משופר של 720 כ"ס ו-74.4 קג"מ (לעומת 630 כ"ס ו-73.7 קג"מ בדגם הרגיל). את תיבת ה-8 הילוכים דו-מצמדית מחליפה תיבה סקווינסיאלית עם שישה, ההנעה נותרה אחורית ונתוני ביצועים לא פורסמו.
מרכב המכונית עשוי כולו קרבון, וכולל עיצוב שונה לחלוטין ליחידות התאורה, הכנף האחורית, הפגושים, חצאיות הצד ועוד. בתא הנוסעים הוסרו כל פריטי האבזור של MC20, על מנת להפחית את המשקל ככל האפשר, ונוסף ציוד תקני הנדרש בליגות המירוצים: כלוב התהפכות, מערכת כיבוי אש אוטומטית, מושב נהג עם 6 נקודות עיגון, חלון גג להימלטות במקרה תאונה ועוד. ההגה הרגיל הוחלף בכזה המותאם למירוצים, וכולל מסך 5" עם מידע על הרכב, מיקום הנהג במירוץ ועוד, לצד לחצנים לשליטה על מערכות הרכב השונות. בתוספת תשלום ניתן להוסיף מושב נוסע.