MG הסינית חושפת את ES5 – קרוסאובר קומפקטי חשמלי שיתחרה באטו3 של BYD, ג'ילי EX5 וסקודה אלרוק. למעשה, ה-ES5 מחליף את ZS EV המוכר שבישראל היה מראשוני הדגמים הסינים-חשמליים ועדיין נמכר במספרים נאים – והדור החדש שלו הוצג בגרסה היברידית. בניגוד אליו, הדגם החדש מתבסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית המספקת מרווח, נוחות והתנהגות כביש משופרים.
כאמור, ה-ES5 מתבסס על פלטפורמה ייעודית אותה הוא חולק עם משפחתית ההאצ'בק MG4. הוא מציע אורך של 447.6 ס"מ (+15.3 ביחס ל-ZS EV), רוחב של 184.9 ס"מ (+4), גובהו 162.1 ס"מ (-2.8) ובסיס הגלגלים שלו עומד על 273 ס"מ (+14.9).
בשלב זה MG מציגה רק את גרסת הבסיס, שבדומה ל-MG4 מציעה הנעה אחורית עם 170 כ"ס ו-25.4 קג"מ. אלו מספקים תאוצה של 8 שניות מעמידה ועד ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. המנוע ניזון מסוללות LFP בקיבולת של 49.1 או 62.2 קוט"ש המספקות טווח של 425 או 515 ק"מ בהתאמה – אך מדובר בתקן הסיני האופטימי. סביר להניח כי בתקן WLTP המקובל באירופה הנתונים יהיו סביב 350 ו-410 ק"מ בהתאמה, וכן שבהמשך יצטרפו גרסאות עם יותר טווח וכוח – ואולי אף גרסה ספורטיבית מקבילה ל-MG4 XPower.
העיצוב החיצוני חדש לחלוטין, אך משלב אלמנטים מוכרים כמו הפגוש הקדמי שדומה ל-ZS EV המחודש או הפנסים האחוריים שמזכירים את ה-4. גם תא הנוסעים חדש, אך MG לא נדיבה בפרטים על רשימת האבזור. במקום זאת, היא מבטיחה שיפור משמעותי באיכות החומרים וההרכבה, שימושיות גבוהה והנדסת אנוש טובה.