MG חושפת את הדור השני של דגם הפנאי הקטן ZS. נזכיר כי הדגם הושק בסין ב-2016, שנתיים לאחר מכן הגיע לארץ עם מנוע בנזין ובסוף 2019 הגיעה אלינו הגרסה החשמלית – שהיתה מראשוני הדגמים הסינים-חשמליים בישראל. בניגוד לדור היוצא מחליפו ישווק עם הנעה היברידית בלבד, בעוד דגם חשמלי בגודל דומה יוצג בהמשך השנה ויתבסס על פלטפורמה ייעודית.
בשלב זה MG לא מפרסמת את נתוני המידות של הדגם, אך הן צפויות לגדול במעט ביחס לדור היוצא. בשילוב שלהן עם המנוע ההיברידי, המתחרים העיקריים של ה-ZS יהיו רנו קפצ'ור, טויוטה יאריס קרוס ופיאט 600. העיצוב הספורטיבי בחזית מוכר מהסופר-מיני MG3 ומהקרוסאובר הגדול יותר HS, ומשאר הכיוונים שגרתי יותר אך לא מוותר על "קישוטי שטח" כמו דמוי מגיני גחון ופסים שחורים בתחתית המרכב.
יחידת ההנעה זהה ל-MG3 הקטנה, וכוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המשודך לתיבה אוטומטית עם שלושה הילוכים בלבד, ולצידו מנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 193 כ"ס והמומנט מגיע ל-30 קג"מ, המספקים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות וצריכת דלק של 19.6 ק"מ לליטר. לדברי החברה, סוללה גדולה יחסית בנפח 1.83 קוט"ש מאפשרת ארבעה מצבי נסיעה שלא נתונים להחלטת הנהג: מצב חשמלי מלא למרחקים קצרים, היברידי טורי בו מנוע הבנזין משמש כגנרטור בלבד, היברידי מקבילי בו שני המנועים מחוברים לגלגלים, ומצב בו מנוע הבנזין הוא היחיד שפועל.
לתא הנוסעים עיצוב חדש, אך עדיין ניתן למצוא דמיון לדור היוצא. רשימת האבזור תכלול, בין היתר, תאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7", מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3", חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ואפליקציה לשליטה מרחוק, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי וחימום, ריפוד דמוי-עור ועוד, לצד כל מערכות הבטיחות המקובלות.