מיצובישי מציגה באירופה את הגרסה המחודשת של דגם הפנאי הקטן ASX, שהוצג לפני כשנה וחצי. כאן נזכיר כי בניגוד לשוק הישראלי והאמריקאי ש-ASX נמכר בהם ללא שינויים רבים מאז 2010, באירופה מדובר ברנו קפצ'ור עם סמלי המותג היפני. במסגרת העדכון קיבל הדגם חזית המבדלת אותו מעט יותר מהמקור הצרפתי, לצד מולטימדיה עם מערכת הפעלה חדשה ועוד מספר שינויים.
בחזית יחידות תאורה ראשיות ותאורת יום בצידי הפגוש חדשות לגמרי וזהות לרנו קפצ'ור המחודש, אך השבכה והפגוש זכו לעיצוב שונה ומובחן. בפרופיל הרכב חישוקי גלגלים שונים, ועל דלת תא המטען כיתוב "מיצובישי" לכל הרוחב במקום סמל שגרתי בגרסת הרנו. בתא הנוסעים לא נעשו שינויים לעיצוב, וההבדל בין רנו למיצובישי מסתכם בסמל על גלגל ההגה.
עם זאת, בדומה לרנו גם ב-ASX יש מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך גדול יותר (עד 10.4") ומערכת הפעלה של גוגל עם חנות אפליקציות ייעודית, אפליקציה לשליטה מרחוק וחיבור אלחוטי לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בנוסף, שקעי הטעינה הוחלפו ל-Type-C, ריפוד המושבים והדלתות איכותי יותר, וללוח המחוונים הדיגיטלי תצוגות חדשות.
תחום ההנעה נותר ללא שינוי, החל ממנוע בנזין אטמוספרי בנפח ליטר אחד המפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית, דרך מנוע טורבו 1.3 ליטר בהספק של 140 או 160 כ"ס וצמודה לו תיבה דו-מצמדית, ועד לצמד גרסאות היברידיות עם מנוע 1.6 ליטר: רגילה עם 145 כ"ס, או נטענת עם 160 כ"ס, סוללה של 10.5 קוט"ש וטווח חשמלי של 50 קילומטרים.