יצרנית הרכב הייחודית מורגן חושפת מכונית רודסטר חדשה בשם סופר-ספורט, כשש שנים לאחר שהוצג הדגם פלוס 6 אותו היא מחליפה. מורגן הוקמה לפני 115 שנה, ומאז ועד היום תהליכי הייצור כמעט ולא השתנו – עם עבודת יד באופן מלא ושימוש נרחב בעץ לבניית השלדה והמרכב.
רוכשי הסופר-ספורט יכולים לבחור בין גג רך מתקפל, לבין גג קשיח הניתן לפירוק, עשוי מסיבי פחמן ושוקל 19.7 ק"ג בלבד. הרכב מתבסס על שלדה חדשה בשם CXV, וביחס לשלדת CX המשרתת את כל הדגמים הנוכחיים של המותג היא עושה שימוש נרחב יותר באלומיניום לטובת הפחתת משקל ושיפור קשיחות המרכב ב-10% ביחס לפלוס 6; בחירה בגג הקשיח תוסיף 10% נוספים.
בחברה אומרים כי "אנחנו נותנים עדיפות להנאה מנהיגה על פני רדיפה עיוורת אחרי כוחות סוס", וגם לכך מסייעת השלדה החדשה. בנוסף, יש מערכת היגוי חדשה וחדה יותר ושינוי במבנה החיבורים בין המתלים לשלדה – כל אלו משפרים את המשוב לנהג וחוויית הנהיגה. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם מנוע בנזין שישה צילינדרים בטור, טווין-טורבו ובנפח שלושה ליטרים מתוצרת ב.מ.וו. הוא מפיק 340 כ"ס, שעוברים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF אל הגלגלים האחוריים. נתוני הביצועים לא פורסמו, והגם שלא היתה לכך התייחסות בהודעת החברה – די ברור כי תוצע גם תיבה ידנית כמו בשאר הדגמים.
העיצוב החיצוני העתיק מזוהה מיד עם מורגן, אך בחברה מתעקשים כי בסופר-ספורט יש חידושים רבים. המשטחים בעלי עיצוב נקי וחלק יותר, וכדוגמא נציין את פתחי האוורור שבעבר התפרסו לכל אורך מכסה המנוע ובדגם החדש נמצאים רק בקצהו. כמו כן, בפרופיל הסופר-ספורט חולקת עיצוב עם המידסאמר שהוצגה בקיץ שעבר. לדברי מורגן, העיצוב החלק והשלדה החדשה (שמשפרת את מבנה הגחון של הרכב) משפרים את מקדם הגרר של הסופר-ספורט ב-5% ביחס לפלוס 6.
מידות הרכב לא נמסרו, אך ככל הנראה הוא גדול יותר מפלוס 6. זאת מכיוון שמורגן מדווחת על תא נוסעים מרווח יותר, ובפעם הראשונה מזה יותר מעשור – לדגם של מורגן יש תא מטען. בדומה לחלק החיצוני גם כאן עיצוב עתיק, אך רשימת האבזור כוללת כסטנדרט תאורת לד מלאה ומערכת שמע של סנהייזר בפיתוח ייעודי לדגם. לראשונה במורגן, בדגם יוצעו דיבורית בלוטוס ומשטח טעינה אלחוטית לנייד (במיקום נסתר).
לסיום, וכרגיל במותגים מעין אלו, רשימת התוספות וההתאמה האישית בלתי נגמרת. בין שאר האפשרויות, הלקוחות יוכלו לבחור בגימור מושחר או כסוף לפגושים, מתלים עם כיוון ידני לקשיחות, ובמקום חישוקי ה-18" הסטנדרטיים ניתן לשדרג לחישוקי 19" קלי משקל.