אופל מציגה את מתיחת הפנים למכונית הסופר-מיני קורסה, ארבע שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי. במסגרת העדכון קיבל הדגם חזית חדשה, מערכת מולטימדיה משופרת, ושורת שדרוגים ליחידות ההנעה – גם זו לוגמת הבנזין, וגם החשמלית שמספקת טווח נסיעה מוגדל.
עיקר השינויים בעיצוב מתרכזים בחזית. זו כוללת יחידות תאורה חדשות שברמות הגימור הגבוהות מציעות מטריקס-לד, וביניהן פס שחור בהתאם לשפת העיצוב של המותג. ישנו עיצוב חדש גם לפגוש הקדמי ולחישוקי הגלגלים, צבעי מרכב חדשים, ובחלקו האחורי של הרכב מתנוסס שם הדגם לרוחב דלת תא המטען. רמת הגימור GS-ליין תציע חבילת השחרה לסמלים, כיתובי הדגם והגרסה, ומסגרת החלונות.
תא הנוסעים שומר על עיצובו ללא שינוי, למעט הטמעה של בורר ההילוכים החדש של תאגיד סטלנטיס. מערכת המולטימדיה תציע מסך 10" כבעבר, אך מדובר במערכת חדשה לחלוטין המבוססת על פלטפורמת התוכנה של קוואלקום, Snapdragon cockpit. זו מציעה ממשק גרפי חדש, חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, אפליקציה לשליטה מרחוק, זיהוי קולי מורחב, ושימוש בבינה מלאכותית על מנת לשפר את ההתאמה לצורכי הנהג.
גם מתחת למכסה המנוע השינויים נרחבים. גרסת הבנזין מציעה כבעבר מנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר ובהספקים של 100 או 130 כ"ס, אך מדובר במנוע החדש לחלוטין של פיג'ו. הוא מצוייד במערכת מיקרו היברידית 48V, ומשודך לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם שישה הילוכים.
לצידו תשווק גרסה חשמלית, וגם היא מציעה את יחידת ההנעה החדשה של סטלנטיס עם הספק משופר של 156 כ"ס, מומנט נמוך במעט של 26.5 קג"מ, וסוללה מוגדלת בקיבולת של 54 קוט"ש. בהתאם, טווח הנסיעה צמח ל-402 ק"מ לעומת כ-350 בדגם היוצא, ובאופל מציינים כי השיפור התקבל גם בזכות צמיגים חדשים עם התנגדות נמוכה יותר לגלגול, משאבת חום משופרת, ותיבת הפחתה עם יחס העברה ארוך יותר. הספקי הטעינה עומדים על 11 קו"ט בעמדה רגילה ו-100 קו"ט בעמדה מהירה, ללא שינוי, ונתוני ביצועים טרם פורסמו.