פורשה ממשיכה לחדש את מגוון הגרסאות של מכונית הספורט האייקונית 911. אחרי גרסאות קאררה ו-GTS הגיעו גרסאות GT3 הקיצוניות, וכעת מצטרפת קאררה T. זו מציעה את המנוע הבסיסי ביותר, אך תיבה ידנית והפחתת משקל מבטיחים כי זו תהיה הגרסה המהנה ביותר לנהיגה של ה-911. לראשונה, פורשה 911 קאררה T תהיה זמינה גם במרכב קבריולט – ולא רק בקופה כפי שהיה עד כה.
למנוע הטורבו בנזין יש שישה צילינדרים בטור ונפח של 3 ליטרים, והוא מפיק 394 כ"ס ו-45.9 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בלבד, דרך תיבה ידנית כאמור – עם שישה הילוכים וגז ביניים אוטומטי. כל אלו מספקים זינוק של 4.5 שניות, ומביאים את הרכב עד ל-295 קמ"ש.
גרסת קאררה T מקבלת כסטנדרט את חבילת "ספורט כרונו", בולמים אדפטיביים עם הנמכת מרכב של ס"מ אחד, מערכת בלימה משופרת, מוטות מייצבים עבים יותר המפחיתים את זווית הגלגול ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. בנוסף, חומרי בידוד הוסרו, השמשות דקות וקלות יותר וכאופציה ניתן להוסיף מושבי באקט עם מסגרת קרבון שמפחיתים את המשקל אף יותר. לסיום, הפגושים קיבלו עיצוב שונה במעט המשפר גם את כוח ההצמדה.