שנתיים בלבד לאחר שהוצג, הדור השישי של רנו אספאס עובר מתיחת פנים. מאז השקת הדגם, שהפך לראשונה ממיניוואן לרכב פנאי ומאז הוא מתחרה בסקודה קודיאק, פיג'ו 5008 ועוד, נמסרו יותר מ-11 אלף יחידות ברחבי אירופה. האספאס אמור להגיע גם לארץ, אך אין לכך תאריך יעד.
חיצונית, האספאס קיבל חזית חדשה עם יחידות תאורה, שבכה ופגוש חדשים לחלוטין – בהתאם לשפת העיצוב העכשווית של המותג. מאחור יש בעיקר חתימת תאורה שונה אך גם שינויים קלים נוספים, ובפרופיל ההבדל הגדול מסתכם בחישוקי הגלגלים.
בפנים העיצוב נותר ללא שינוי, אך רנו טוענת כי איכות החומרים גבוהה יותר, למושבים הקדמיים עיצוב חדש ויחד עם תוספת חומרי בידוד מובטח שיפור בנוחות הנסיעה. גם רשימת האבזור התארכה, ומעתה גם ברמות הגימור הבסיסיות יותר יוצעו פריטים שהיו זמינים עד כה רק בגרסאות הבכירות. למשל: ההיגוי האחורי המשפר את התמרון באזורים צפופים, או הגג הפנורמי הענק – שכעת כולל גם הכהייה אלקטרוכרומטית. בנוסף, יש מצלמה חדשה לזיהוי הנהג, ולצד החלק הבטיחותי היא מפעילה גם פרופיל משתמש מותאם אישית.
מערך ההנעה נותר ללא שינוי, והאספאס ימשיך עם הנעה היברידית הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר, לצידו שני מנועים חשמליים, והספק משולב של 200 כ"ס.