אחרי ארבע שנים שהכרנו אותו כדגם קונספט המציג את חזון המותג לעתיד החשמלי, קופרה סופסוף מציגה את גרסת הייצור של דגם הפנאי-קופה טווסקאן (Tavascan). הרכב אמנם מוצג כעת אך יגיע לפסי הייצור רק ב-2024, ובשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע לישראל.
הטווסקאן מקביל לפולקסווגן ID.5 וסקודה אניאק קופה, ובדומה אליהם גם הוא מבוסס על פלטפורמת MEB הייעודית לדגמים חשמליים ומציע מידות דומות: נתון האורך עומד על 464.4 ס"מ, רוחבו 186.1 ס"מ, גובהו 159.7 ס"מ ובסיס הגלגלים באורך של 276.6 ס"מ. העיצוב החיצוני כולל את שפת העיצוב החדשה של קופרה, שכבר אינה מבוססת על דגמי סיאט ומציגה עיצוב מחודד ומובחן יותר.
בניגוד ל-ID.5 ואניאק קופה המקבילים, טווסקאן כולל את יחידות ההנעה החדשות והחזקות יותר של הפלטפורמה, שהוצגו לאחרונה בדגם הסדאן החשמלי פולקסווגן ID.7. לגרסת הבסיס הנעה אחורית עם 286 כ"ס ו-55.5 קג"מ, ולגרסה הבכירה שמכונה VZ ומקבילה לגרסאות הספורטיביות אניאק קופה RS ו-ID.5 GTX הנעה כפולה בהספק של 340 כ"ס. לגרסה זו נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות.
בשלב זה טווסקאן מוצע עם מארז סוללות אחד, בקיבולת נטו של 77 קוט"ש (ברוטו 82), המספק טווח של 550 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית ו-520 בכפולה. הסוללה תומכת בטעינה ביתית בקצב של 11 קו"ט, ובעמדת DC מהירה בהספק של עד 135 קו"ט.
עיצוב תא הנוסעים מקורי וייחודי, והוא כולל מערכת מולטימדיה עם מסך 15" הנוטה לכיוון הנהג שבחלקו התחתון פס מגע לשינוי הטמפרטורה ועוצמת השמע, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5.3", בולמים אדפטיביים, בקרת יציבות עם אפשרות לבחירה ברמת המעורבות כולל ניתוק מלא, חישוקים בקוטר 19-21 אינץ', מערכת שמע עם 12 רמקולים מבית סנהייזר, תצוגה עילית עם מציאות רבודה, אפליקציה לשליטה מרחוק, מפתח דיגיטלי ומצלמות 360 מעלות. אבזור הבטיחות עשיר, והמערכות האקטיביות מחוברות לענן וכוללות קישוריות V2X המעבירה מידע בין כלי רכב ומערכות תשתית חכמות.