קופרה חושפת את דגם הפנאי טרמאר (Terramar), שיציע מנועי בנזין ופלאג-אין ויסייע למותג להתברג עמוק יותר בשוק היוקרה. רמז ראשון על הטרמאר נחשף לפני כשנתיים, והוא צפוי להתחרות גם מבחינת תג המחיר במרצדס GLA ואאודי Q3. בשלב זה לא ברור האם ומתי יגיע הטרמאר לישראל.
כמו שלל דגמים אחרים בקונצרן פולקסווגן, גם הטרמאר מתבסס על פלטפורמת MQB evo העדכנית, המציעה כאן אורך של 451.9 ס"מ, רוחבו 186.3 ס"מ, גובהו 158.4 ס"מ ובסיס הגלגלים משתרע על 268.1 ס"מ. לשם השוואה, פורמנטור המוכר קצר ב-7 ס"מ, צר ב-2 ס"מ ונמוך בשישה. ככל הנראה, טרמאר יחליף בהיצע של קופרה את אטקה, כחלק מהבידול ההולך ומתחזק ביחס לחברת האם סיאט.
קופרה תציע חמש גרסאות הנעה לטרמאר – שלוש עם מנוע בנזין בלבד, ושתיים נוספות הכוללות לצידו מנוע חשמלי. לכל הגרסאות תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. לגרסת הבסיס מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר, המפיק 150 כ"ס ומשודך להנעה קדמית בלבד. גרסת הביניים מציעה מנוע 2 ליטר עם 204 כ"ס, ולבכירה הנקראת VZ מנוע זהה עם הספק משופר של 265 כ"ס. לשתי גרסאות אלו הנעה כפולה כסטנדרט.
בנוסף, יוצעו שתי גרסאות פלאג-אין המתבססות על מנוע ה-1.5 ליטר לצד סוללה בקיבולת של 19.7 קוט"ש המספקת טווח חשמלי של כ-100 ק"מ ותומכת בטעינת AC בקצב 11 קו"ט וגם בטעינה מהירה בהספק של 50 קו"ט. לגרסת הבסיס הספק משולב של 204 כ"ס, בעוד גרסת VZ eHybrid היא החזקה ביותר מבין גרסאות הטרמאר עם 272 כ"ס.
העיצוב החיצוני מוכר ממתיחת הפנים של לאון ופורמנטור, עם חתימת התאורה החדשה של המותג. יחד עם זאת, חלקו האחורי של הרכב רבוע יותר ביחס לפורמנטור לטובת שמירה על תא מטען שימושי תוך ויתור קטן על עיצוב הקופה המושך יותר. גם תא הנוסעים משלב אלמנטים עיצוביים שנראו לראשונה בטווסקאן החשמלי, עם מגוון רחב של חומרים, גוונים ומפלסים, אך הקונסולה המרכזית שגרתית יותר למראה.
רשימת האבזור תכלול חישוקי 18-20", תאורת לד מלאה עם מטריקס-לד בחזית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", מערכת מולטימדיה עם מסך 12.9" וקישוריות מלאה, תצוגה עילית ועוד ועוד. גרסאות VZ מציעות מתלים אדפטיביים עם הנמכת מרכב של ס"מ אחד וכיול ספורטיבי, מערכת היגוי משופרת, בקרת אחיזה עם מצב ספורט ואפשרות לכיבוי מלא, מערכת בלימה משופרת וכאופציה בתוספת תשלום גם מערכת בלימה משופרת אף יותר מבית Akebono היפנית.