לאחר מספר חודשי הפסקה, יבואנית BYD מחזירה להיצע את דגם הפנאי הגדול טאנג בגרסה מחודשת. זו הוצגה בעולם לפני כחצי שנה, וכוללת עיצוב מחודש לחזית בהתאם לשפת העיצוב של המותג (המוכרת מאטו3 הפופולארי) ותוספת אבזור בתא הנוסעים. חשוב מכך, הסוללה גדולה באופן משמעותי ומספקת טווח של 530 ק"מ – לעומת 400 בדגם היוצא. הטאנג מגיע לארץ בגרסה אחת שעולה 324,990₪, ומתחרה בפיג'ו 5008 שעדיין לא הגיע לארץ ובמידה מסוימת גם בקיה EV9 הגדול והיקר יותר.
צמד המנועים החשמליים נותרו ללא שינוי, ומספקים הנעה כפולה עם 518 כ"ס ו-68 קג"מ. הודות לאלו, הרכב הגדול והכבד (2.63 טון) מזנק ל-100 קמ"ש תוך 4.9 שניות ומגיע עד ל-190 קמ"ש. כאמור סוללת ה"להב" של המותג גדולה יותר, ובמקום 86 קוט"ש בדגם היוצא מציעה כעת קיבולת של 108.8 קוט"ש וטווח של 530 ק"מ לפי התקן האירופאי WLTP. גם נתוני הטעינה השתפרו, ועומדים על 11 קו"ט בעמדה רגילה ועד 170 קו"ט בעמדה מהירה – לצד תמיכה ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
כאמור, הטאנג ישווק ברמת גימור אחת, שכוללת 7 מושבים בתצורת 2-3-2, מתלים אדפטיביים, חישוקי 21", תאורת לד מלאה עם איתות דינמי, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בלם יד חשמלי עם אוטו-הולד, גג פנורמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, ריפוד עור נאפה, הגה מחומם, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, חימום, אוורור ועיסוי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 עם פתחי מיזוג לכל שורות המושבים ומערכת טיהור אוויר, תאורת אווירה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", מערכת מולטימדיה עם מסך מסתובב בגודל 15.6", חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציה לשליטה מרחוק ועדכוני OTA, מערכת שמע מבית Dynaudio עם 12 רמקולים, תצוגה עילית בגודל 12", משטח טעינה אלחוטית לנייד, בורר מצבי נהיגה ומפתח חכם.
בתחום הבטיחות יש 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי ותמיכה בחציית צומת, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכזו, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים עם התרעה על תנועה חוצה מאחור ובלימה והתרעה על רכב חולף בעת פתיחת דלת, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעה על עייפות הנהג, מערכת למניעת שכחת ילדים וזיהוי תמרורים. על כל אלו הטאנג מוסיף ציון של חמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.