כמעט שנה חלפה מאז שהוצג לראשונה, וכעת פיג'ו מכריזה על גרסה חדשה לרכב הפנאי הבינוני 5008 – עם חמישה מושבים במקום שבעה. במקביל, בימים אלו מגיעה לשווקים באירופה גרסת ההנעה הכפולה החשמלית של הדגם. לארץ ה-5008 צפוי להגיע בחודשים הקרובים, אך בשלב זה עדיין לא ידוע עם אילו גרסאות.
כאמור, ההבדל היחיד בגרסה החדשה הוא הסרת שורת המושבים השלישית – עבור לקוחות שלא זקוקים לה, אך מעוניינים בתא מטען גדול יותר מאשר זה הקיים ב-3008. ואכן, תא המטען בהחלט גדול: נפחו עומד על 994 ליטרים, שצומחים עד ל-2,130 ליטר עם קיפול השורה השניה.
לשם השוואה, לגרסת ה-7 מושבים של הדגם יש תא מטען בנפח 259 ליטר מאחורי השורה השלישית, 748 ליטר כאשר היא מקופלת, ו-1,815 ליטר כאשר מקפלים גם את השורה השניה. כמו כן, לדגם הקטן יותר 3008, שבדור החדש-נוכחי קיבל עיצוב פנאי-קופה עם גג משתפל, יש תא מטען בנפח 520 או 1,663 ליטר – כאשר השורה השניה פתוחה או מקופלת בהתאמה.
מעבר לכך הרכב זהה לחלוטין לשאר גרסאותיו – בעיצוב, באבזור וגם במערכות ההנעה. אלו כוללות מנוע בנזין מיקרו היברידי, יחידת פלאג-אין הייבריד עם טווח חשמלי של 85 ק"מ, או בשלוש גרסאות חשמליות עם הנעה קדמית או כפולה, סוללה רגילה או גדולה וטווח של עד 660 קילומטרים.