ראם מודיעה כי בסוף השנה תעצור את ייצור גרסת הקיצון TRX, שמתחרה בפורד F-150 ראפטור בפלח המצומצם של טנדרים קטנים (יחסית) ומהירים (מאוד). לרגל המאורע, מציגה החברה מהדורת פרידה בייצור מוגבל של 4,000 יחידות, עם נגיעות עיצוביות קלות וללא שינוי טכני.
בחלקו החיצוני של הרכב חישוקים בצבע טיטניום, עיצוב שונה במעט לפגושים ומכסה המנוע וגווני מרכב ייחודיים לגרסה זו – כמו למשל "כחול לילה", "כתום זריחה" ועוד. בתא הנוסעים מושבים ושטיחים עם תפירה ייחודית, דשבורד בגימור דמוי קרבון, מערכת שמע מבית "הרמן קרדון" עם 19 רמקולים ודסקית עם ציון מספר הרכב הספציפי מתוך ה-4,000 המיוצרים.
כאמור, המפרט הטכני נותר ללא שינוי, וזה לא שאנחנו מתלוננים חלילה. תחנת הכוח מורכבת ממנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים שמפיק בסיוע מגדש על 702 כ"ס ו-88.2 קג"מ. הכוח הרב עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, וכל אלו מאיצים את הטנדר הכבד ב-4.5 שניות מעמידה למאה קמ"ש.