רנו חושפת בתערוכת פריז המתקיימת בימים אלו את הדגם החשמלי השני שלה בסדרת דגמי הרטרו – הכירו את הקרוסאובר העירוני 4. הוא נקרא על שם המשפחתית המיתולוגית שיוצרה ברציפות בין 1961 ל-1994 בלי שינויים מהותיים, מתחרה בפיאט 600 וסיטרואן C3 איירקרוס, וצפוי להגיע לארץ במחצית השנייה של 2025.
ה-4, בדומה לסופר-מיני 5 שהוצגה בתחילת השנה, מתבסס על פלטפורמת AMPR small הייעודית לדגמים חשמליים, ומציע אורך של 414 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ וגובהו 157 ס"מ, לצד בסיס גלגלים של 262 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 420 ליטר, וגובה מרווח הגחון 18.1 ס"מ.
ה-4 יציע שתי יחידות הנעה, שמוכרות גם מה-5. לגרסת הבסיס מנוע המפיק 120 כ"ס ו-22.9 קג"מ, וסוללה בנפח של 40 קוט"ש המספקת טווח של "יותר מ-300 קילומטרים". לגרסה הבכירה מנוע חזק יותר עם 150 כ"ס ו-25.4 קג"מ, וסוללה עם קיבולת גדולה יותר של 52 קוט"ש. לגרסה זו תאוצה של פחות מ-8.5 שניות, מהירות מרבית שמוגבלת ל-150 קמ"ש לטובת שמירה על טווח הנסיעה שמצידו עומד על יותר מ-400 ק"מ. גרסת הבסיס תומכת בטעינה מהירה של 80 קו"ט לעומת 100 בבכירה, ובשני המקרים טעינת AC ביתית אפשרית בקצב של 11 קו"ט.
בניגוד ל-5 שנאמנת מאוד למקור, ה-4 אמנם כוללת אלמנטים עיצוביים רבים שמזכירים את הדגם המקורי, אך ההבדלים ניכרים לעין. החלקים הדומים כוללים את הפנסים העגולים בחזית והמלבניים מאחור, חלון הצד האחורי וקווי המרכב – במיוחד בחיבור בין הכנף הצידית, מכסה המנוע והפגוש הקדמי.
לעומת החלק החיצוני, תא הנוסעים כמעט זהה לסופר-מיני 5, וכולל לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם מסך 10.1" המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד אוטומוטיב שמציעה שירותי רשת מלאים, מערכות בטיחות אקטיביות כמקובל ועוד. לסיום, ברנו אומרים כי הדגם יוצע במגוון גדול של צבעים למרכב, לצביעה הדו-גוונית שזמינה כאופציה ולחישוקי הגלגלים. יחד עם מדבקות שונות הכוללות כיתובים וקישוטים, מתקבלים לא פחות מ-670 שילובים שונים שהלקוחות יכולים לבחור.