חברת גיאו מוביליטי מסכמת בסיפוק 3 שנים מאז שהשיקה בישראל את המותג הסיני ג'ילי. נזכיר כי גיאו מוביליטי שייכת ליוניון מוטורס יבואנית טויוטה ולקסוס, וג'ילי הוא אחד מהמותגים הגדולים בסין – אך עד לאותה תקופה היה אנונימי לחלוטין בישראל.
בזמן ההשקה בשלהי 2021, ג'ילי גיאומטרי C הציע עסקה מעניינת מאוד בשוק החשמלי המתעורר, עם שילוב של טווח נסיעה ראוי לצד מחיר הגון. מאז הגיעה גם הגרסה המחודשת של הדגם, ונמסרו כמעט 20 אלף מכוניות – מדגם אחד בלבד.
במהלך השנים גיאו מוביליטי הרחיבה את פריסת אולמות התצוגה ומרכזי השירות, וכיום יש כבר תשעה מרכזים כאלה. בנוסף, לאחרונה החברה השיקה את מערך "ג'ילי סלקט" לרכישת רכב יד שניה עם אחריות יבואן, ובתחילת השנה החלה בשיווק (אחד מ)מותג(י) היוקרה של ג'ילי – זיקר. גם בפעילות זו זוכה החברה להצלחה, עם הגעה ליעד המכירות השנתי תוך 9 חודשים.
ומה צופן העתיד?
כבר בחודשיים הקרובים, עוד לפני סוף 2024, תשיק גיאו מוביליטי את מותג המסחריות של ג'ילי – פאריזון. במסגרת זו תוצע מסחרית חשמלית עם מספר גרסאות מרכב, וכן משאיות חשמליות במשקל של עד 8 טון.
מעט מאוחר יותר, בתחילת 2025, תשיק ג'ילי את EX5 -דגם פנאי ייעודי שמידותיו מציבות אותו בין BYD אטו3 לסיל U הגדול יותר. הוא מציע מנוע עם 218 כ"ס, וסוללה בנפח של 60 קוט"ש עם טווח שצפוי להיות כ-430 ק"מ בתקן האירופאי.
במקביל, לאחרונה גיאו מוביליטי קיבלה את הזיכיון מג'ילי העולמית לשווק את רכביה גם בשוק היווני, ובימים אלו היא נערכת לכך. ההשקה שם צפויה לסוף הרבעון הראשון של 2025, ובשלב הראשון עם ה-EX5. בהמשך יצטרפו אליו דגמים נוספים, עם הנעה חשמלית, היברידית או פלאג-אין.
רונן יבלון, מנכ"ל ג'ילי ישראל מסר: "שלוש שנים הן רק תחילת הדרך עבור המותג ג'ילי בישראל. אנו מודים לאלפי הישראלים שהביעו בנו אמון והפכו את ג'ילי לאחד המותגים האהובים והמבוקשים בארץ. עבורנו, האמון הזה מהווה אחריות גדולה ומחויבות להמשיך להשקיע ולשפר. בימים אלו אנו נערכים להשקת דגמים חדשים, שיחזקו את המותג ויהיו אטרקטיביים ומשתלמים לקהלים חדשים. בחודשים הקרובים נרחיב את פעילותנו לשווקים נוספים ונוסיף פרקים משמעותיים לבניית המותג."
תגובה אחת
אם גילי לא ישפרו את המולטימדיה ויתקנו את הבאגים – המכירות רק ילכו וירדו