בכנס קנשיקי של חברת האם טויוטה, הציג מותג היוקרה לקסוס את מתיחת הפנים לרכב הפנאי החשמלי RZ. הדגם הוצג לפני כמעט שלוש שנים כמתחרה במרצדס EQC וב.מ.וו iX3 המתבגרים, והוא חולק מכלולים רבים עם טויוטה BZ4X שהתחדש כעת במקביל. לארץ יגיע ה-RZ המחודש רק ברבעון הראשון של 2026.
בדומה לדגמי טויוטה, גם ב-RZ השינוי העיקרי התבצע בתחום ההנעה כדי לתקן את נקודות התורפה של הדגם. לכל הגרסאות סוללה בקיבולת של 77 קוט"ש, התומכת בטעינת AC בהספק 11 או 22 קו"ט, ובטעינה מהירה עד 150 קו"ט. גרסת הבסיס משנה את שמה מ-300e ל-350e, ומציעה כעת הנעה קדמית עם 224 כ"ס במקום 204. נתון התאוצה עומד על 7.5 שניות, וטווח הנסיעה מגיע ל-575 ק"מ. לגרסת הביניים 500e (בעבר נקראה 450e) יש הנעה כפולה עם צמד מנועים המפיקים 380 כ"ס, והודות לכך התאוצה מתקצרת ל-4.6 שניות אך גם הטווח מתקצר: 500 קילומטרים בין טעינות.
בקצה העליון שוכנת גרסת הנעה כפולה חדשה בשם 550e F-ספורט. לזו הספק משופר של 408 כ"ס, זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות וטווח של 450 קילומטרים. בנוסף, לגרסה זו יש גם מערכות מתלים, היגוי ובלמים בכיול ספורטיבי יותר.
במסגרת מתיחת הפנים קיבל ה-RZ עיצוב חדש לפגושים ולחישוקי הגלגלים, וכן נוספו צבעי מרכב נוספים. בתוך הרכב יש בעיקר חומרים וגוונים חדשים לריפודים והדיפונים, לצד אבזור עשיר יותר ברמות הגימור הבסיסיות. בגרסת F-ספורט החדשה יש גם גלגלים בעיצוב בלעדי, תא נוסעים באווירה ספורטיבית יותר וצביעה דו גוונית נרחבת – שמתחילה בשבכה האטומה, דרך מכסה המנוע ועד לגג.
לסיום, לקסוס הציגה עם ה-RZ המחודש שתי טכנולוגיות חדשות. האחת היא היגוי אלחוטי (Steer by Wire), מערכת שהוכרז שתגיע לפס הייצור ב-2025 כבר בזמן הצגת הדגם לראשונה. בזמן שחלף מאז לקסוס שיפרה את תגובת המערכת, ובעיקר את המנוע שנועד לדמות את המשוב לנהג ואת מערך החיישנים שמשמש אותו. בלקסוס אומרים כי המערכת תוצע עם הגה "יוק" חתוך או עגול ורגיל, אך בכל מצב הפניה מלאה של הגלגלים תצריך סיבוב של מעט יותר מ-90 מעלות לכל כיוון.
המערכת השניה תהיה זמינה בגרסת F-ספורט כסטנדרט, ובתוספת תשלום ברמות הגימור האחרות. היא מדמה תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, עם אפשרות לשליטה ידנית באמצעות מנופים מאחורי ההגה לשיפור מעורבות הנהג במלאכת הנהיגה גם ברכבים חשמליים. נציין כי מערכת כזו כבר קיימת ביונדאי איוניק 5N ובקיה EV9 GT.