רנו מכריזה על שורת חידושים שיוכנסו בקרוב לצמד דגמי הפנאי החשמליים – מגאן אי-טק וסניק אי-טק. הדגם הראשון הוא ספק רכב פנאי קטן ספק משפחתית האצ'בק והוצג לראשונה ב-2021. הסניק הוצג שנתיים לאחר מכן, והוא מתייצב בבירור בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים מול BYD אטו3 וסקודה אלרוק, ואף זכה בתואר "מכונית השנה באירופה" לשנת 2024.
שני הדגמים קיבלו מערכת טעינה מתקדמת יותר. זו תציע מעתה תמיכה ב-V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים, V2G להעברת חשמל לרשת הביתית וגם התחלת טעינה בעמדות מהירות באופן אוטומטי עם זיהוי המשתמש וחיובו – בדומה לרכבי טסלה ועמדות הסופרצ'ארג'ר של החברה.
מערכת חשובה נוספת שזוכה לשדרוג היא הבלימה הרגנרטיבית, עם תוספת של מצב נהיגה בדוושה אחת המגיע עד לעצירה מלאה ללא שימוש בדוושת הבלמים. לדברי רנו, מערכת זו משפרת את נוחות הנהיגה בעיר, ואת צריכת החשמל וטווח הנסיעה למרות שהסוללה והמנועים נותרו ללא שינוי – אך נתונים מדויקים עדיין לא פורסמו. חשוב לא פחות: רנו מציינת כי ניתן להוסיף את הפונקציה החדשה גם לדגמי מגאן וסניק קיימים בעדכון OTA – אך רק לרכבים בעלי מנופי שליטה מאחורי ההגה. כמו כן, הסופר-מיני רנו 5 תקבל גם היא את העדכון בקרוב, ורכב הפנאי הקטן רנו 4 זמין כך מלכתחילה.
לצד זאת, במגאן נוספה רמת גימור ספורטיבית בשם "Esprit Alpine", שכבר קיימת בסניק. היא כוללת חישוקי 20" בעיצוב ייחודי, צבע אפור מט בלעדי, חבילת השחרה חיצונית, מושבים קדמיים ספורטיביים, תגים עם כיתוב "אלפין" סביב הרכב ועוד.
הסניק מקבל חידושים נוספים: מושבים חדשים, נוחים ותומכים יותר, כאשר כיוון חשמלי, חימום (לכולם) ועיסוי (לנהג) זמינים ברמות גימור נמוכות מבעבר. כמו כן יש מצלמה חדשה על קורה A לזיהוי הנהג עבור מערכות הבטיחות והפעלת פרופיל משתמש אישי (בדומה לדגמי אספאס ואוסטרל שהוצגו לאחרונה), ובמערכת המולטימדיה יש שירותי הזרמת מדיה חדשים ומערכת ניווט עם יכולת משופרת של תכנון הנסיעה ועצירות הטעינה.
לסיום נציין כי שני הדגמים אינם משווקים בישראל, ולא ברור האם או מתי יגיעו לכאן.