טויוטה מציגה את קראון סיגניה (Signia), הדגם הרביעי בסדרת קראון היוקרתית אותה הציגה לראשונה בשנה שעברה עם הסדאן המוגבהת קראון, המשיכה לפני כחודש עם הקרוסאובר הספורטיבי קראון ספורט ובשבוע שעבר הציגה את מכונית הסלון קראון סדאן.
הקראון סיגניה הוא גרסת הייצור של דגם הקונספט קראון סטיישן, למרות שלא מדובר במכונית כזו אלא בדגם פנאי בינוני שיחליף בארה"ב את ונזה – רכב פנאי יוקרתי המבוסס על ראב4 וגדול ממנו במעט. נתוני המידות טרם נחשפו, למעט האורך שעומד על 497 ס"מ ובסיס גלגלים שאורכו 284 ס"מ.
בשלב זה טויוטה מציגה את הדגם עם יחידת הנעה אחת, שכוללת מערך היברידי המבוסס על מנוע בנזין 2.5 ליטר. לצידו שני מנועים חשמליים, אחד בתוך תיבת ההילוכים הרציפה והשני על הציר האחורי ליצירת הנעה כפולה, וכל אלו מספקים 243 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של כ-15.5 ק"מ לליטר. בהמשך צפויות גרסאות נוספות, כולל היברידית מחוזקת עם מנוע טורבו 2.4 ליטר וגרסת פלאג-אין עם טווח חשמלי של כ-70 ק"מ.
העיצוב החיצוני של הדגם מקורי ונאה, אך לתא הנוסעים עיצוב זהה לשאר דגמי סדרת קראון. עם זאת, בטויוטה מדגישים כי לכל דגם בסדרה אפשרויות ייחודיות לגווני וחומרי הדיפונים, וברשימת האבזור גם שני מסכי 12.3", מערכת מולטימדיה עם עדכוני OTA, חיבור אלחוטי לממשקי השיקוף, אפליקציה לשליטה מרחוק עם מפתח דיגיטלי, מערכת שמע של JBL, מצלמות 360 מעלות ומראה מרכזית מבוססת מצלמה.